آفتاب
فولادگر در تذکر شفاهی:

معضل زاینده رود رسیدگی شود

معضل زاینده رود رسیدگی شود

فراخوانی که برای انصراف از مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها داده شده است کار خوبی است اما باید دقت داشته باشیم که مصوبه مجلس در بودجه فراموش نشود و ما باید ابتدا عدد نیازمندی را اعلام و بعد ثبت نام را شروع کنیم.

نماینده مردم اصفهان در تذکر شفاهی خواستار رسیدگی به معضل زاینده‌رود شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید رضا فولاد گر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال از دولت خواست که با منتقدین فرهنگی با سعه صدر بیشتری برخورد کند.

نماینده مردم اصفهان همچنین در رابطه با بحث یارانه‌ها اظهار داشت: فراخوانی که برای انصراف از مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها داده شده است کار خوبی است، اما باید دقت داشته باشیم که مصوبه مجلس در بودجه فراموش نشود و ما باید ابتدا عدد نیازمندی را اعلام و بعد ثبت نام را شروع کنیم.

وی با بیان اینکه اصفهان به ویژه در ایام تعطیلات میزبان گردشگران بسیاری است،خاطر نشان کرد: زاینده رود با آن سابقه دیرینه که محور آبادانی و تمدن بوده به زاینده رود خشک تبدیل شده است، لذا از وزارت نیرو می خواهیم که مصوباتی که در شورای عالی آب و استانداری ها تدوین شده عملی شود تا هم جاری شدن آب در زاینده رود محقق شود و هم پروژه‌های رفع آلاینده را داشته باشیم و کارخانجاتی از قبیل نیروگاه‌ها استفاده از سوخت مایع و نفت کوره را متوقف کند.

کد N207645

وبگردی