آفتاب
درخواست معاون تقنینی معاون پارلمانی رئیس جمهور از مجلس،

برای پایان مخاصمات با پاکستان به لایحه موافقتنامه همکاری‌های امنیتی رای دهید

برای پایان مخاصمات با پاکستان به لایحه موافقتنامه همکاری‌های امنیتی رای دهید

با در دستور قرار گرفتن لایحه موافقت‌نامه همکاری‌های امنیتی بین ایران و پاکستان، معاون تقنینی معاون پارلمانی رئیس جمهور از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست برای پایان دادن به مخاصمات و توسعه سطح مناسبات بین جمهوری اسلامی ایران و پاکستان با کلیات این لایحه موافقت کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدرضا خباز در جریان رسیدگی مجلس به کلیات لایحه موافقت‌نامه همکاری‌های امنیتی بین ایران و پاکستان گفت: تا کنون بیش از 30 هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی جان خود را به دلیل رفتارهای خشونت‌طلبانه القاعده و تکفیری‌های پاکستانی از دست داده‌اند. همچنین خانواده‌های بسیاری عزیزانشان را در استان‌های همجوار با پاکستان از دست داده‌اند.

وی افزود: مجلس پاکستان موافقتنامه همکاری‌های امنیتی و سیاسی بین ایران و پاکستان را به تصویب رسانده است شما نیز به این لایحه رای دهید تا نیروهای سیاسی امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران بتوانند با استفاده از ظرفیت قانونی حقوق مردم استان‌های همجوار با پاکستان را استیفا کنند.

خباز متذکر شد: اگر با لایحه مذکور قبل از گروگان‌گیری مرزبانان کشورمان موافقت می‌کردید تامین امنیت شرق کشور بهتر و زودتر انجام می‌گرفت.

معاون تقنینی معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: برای پایان مخاصمات و توسعه سطح مناسبات بین ایران و پاکستان لایحه موافقت‌نامه همکاری‌های امنیتی بین ایران و پاکستان را تقدیم مجلس کردیم.

انتهای پیام

کد N207088

وبگردی