آفتاب
در تذکری با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی،

فولادگر: گاهی تبلیغ بیش از حد، ضد تبلیغ است

فولادگر: گاهی تبلیغ بیش از حد، ضد تبلیغ است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید ابتدا مبلغ مشخص کرده و سپس مردم درخواست شود که در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس بر جدی شمردن تذکرات رهبری از سوی مسوولان قوای سه گانه در حوزه فرهنگ و اقتصاد تاکید کرد و گفت: در حوزه اقتصاد باید به تولید و رونق آن و همچنین حمایت از اشتغال و رفع موانع توجه شود و در بخش فرهنگی نیز زیربناهای و ارزش‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طرح‌های اقتصادی پیوست فرهنگی نیاز دارد گفت: رهبری تاکید داشتند که به نیروهای مومن در عرصه فرهنگ میدان داده شود لذا باید سعه صدر با منطق در توجه باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن پیش‌نویس قطعنامه اتحادیه اروپا اظهار کرد: امیدواریم اتحادیه اروپا به عملکرد خود بیشتر توجه کرده و بداند سیاست‌های استعماری‌اش دیگر جوابگو نیست.

وی در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: اینکه برای فاز دوم فراخوان داده می‌شود کار خوبی است اما باید بدانیم گاهی بیش از حد تبلیغ، ضد تبلیغ است.

فولادگر با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه خطاب به دولت گفت: ابتدا باید مبلغ مورد نظر از سوی دولت مشخص شود بعد مردم ثبت‌نام کرده و یا از دریافت یارانه انصراف دهند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید دولت ابتدا مبلغ مورد نظر را مشخص کند و سپس مردم اقدام به ثبت‌نام کنند گفت: در این شرایط کار راحت‌تر انجام شده و مشکلات کمتری به وجود می‌آید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مسائل حوزه انتخابیه‌اش گفت: انتظار می‌رود مسوولان مصوبات شورای عالی آب را اجرایی کرده به ویژه این که در حال حاضر زاینده‌رود که نماد تمدن در اصفهان است خشک بوده و نیازمند توجه جدی می‌باشد.

انتهای پیام

کد N207084

وبگردی