آفتاب
جعفرزاده در تذکری؛

اتحادیه اروپا با دخالت در امور کشور ما بی‌ادبی کرد

اتحادیه اروپا با دخالت در امور کشور ما بی‌ادبی کرد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه اتحادیه اروپا اظهار کرد: انتظار می‌رود وزارت امور خارجه به صورت جدی وارد عمل شود و این مورد اعتراض مردم است لذا سکوت وزارت امور خارجه در این زمینه تحت هیچ عنوان پذیرفته نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به مصوبه اتحادیه اروپا اشاره کرد و گفت: پارلمان اروپا بی‌ادبی کرده و در امور کشور ما دخالت کرد و حتی در حوزه‌های مختلفی که به آن هیچ ارتباطی نداشت اظهار نظر کرده است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رفت وزارت امور خارجه و دیپلماسی خارجی ما خیلی زودتر از اینکه مردم عکس‌العمل به خرج دهند و مجلس ورود کند، خود ورود کرده و جواب محکمی به کسانی که در مسائل جزیی کشورشان مانده‌اند دهد و از حقوق ملت ایران دفاع کنند.

این نماینده اصول‌گرای مجلس شورای اسلامی در ادامه تذکر خود با خطاب قرار دادن وزیر کشور از وی خواست که به صورت جدی نسبت به تبدیل شدن بخش خمام به شهرستان که تمام استانداردهای لازم را دارد اقدام کنند.

وی همچنین در تذکری به رییس کل بانک مرکزی از وی خواستار تاسیس شعبه ای بانک مسکن در خشکه بیجار شد.

جعفرزاه همچنین به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد و خواستار رسیدگی به آزادراه قزوین- رشت، تکمیلی کمربندی شهر رشت شد و افزود: متاسفانه گفته می‌شود آزادراه تهران- شمال از لیست اولویت‌ها خارج شده که این مورد اعتراض نمایندگان استان است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان نیز از وزیر نیرو درخواست کرد تا به مشکلات این شهرستان در حوزه تامین آب به ویژه کشاورزی اقدام کنند.

انتهای پیام

کد N207054

وبگردی