آفتاب
آقاتهرانی در نطق میان دستور:

خطر فرهنگی در همه نهادهای رسمی و غیر رسمی کشور وجود دارد

خطر فرهنگی در همه نهادهای رسمی و غیر رسمی کشور وجود دارد

سابقه آثار تسامح را در دولت‌های هفتم و هشتم دیدیم و نتیجه آن بروز فتنه 88 شد و امروز نیز همین تسامح در دولت یازدهم دیده می‌شود و اگر این شیوه ادامه یابد، فتنه‌های بزرگتر از 88 را خواهیم دید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خطر فرهنگی در همه نهادهای رسمی و غیر رسمی کشور وجود دارد، اذعان داشت: بیش از همه باید به خودمان و تصمیمهایمان توجه کنیم و فرهنگ تسامح و تساهل است که موجبات ورود دیگران را ممکن می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی آقاتهرانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به نامگذاری شعار سال اظهار کرد: مایه خرسندی است که رهبر نظام مسئله فرهنگ را مورد توجه قرار دادند‏، زیرا هر قدر موضوعی ارزش بیشتری داشته باشد، دشمن توجه بیشتری به آن دارد.

وی با بیان اینکه خطر فرهنگی در همه نهادهای رسمی و غیر رسمی کشور وجود دارد، اذعان داشت: بیش از همه باید به خودمان و تصمیمهایمان توجه کنیم و فرهنگ تسامح و تساهل است که موجبات ورود دیگران را ممکن می‌کند.

نماینده مردم تهران افزود: سابقه آثار تسامح را در دولت‌های هفتم و هشتم دیدیم و نتیجه آن بروز فتنه 88 شد و امروز نیز همین تسامح در دولت یازدهم دیده می‌شود و اگر این شیوه ادامه یابد، فتنه‌های بزرگتر از 88 را خواهیم دید.

وی افزود: قرن‌ها پیش خداوند متعال در قرآن کریم فرموده که عده‌ای فتنه راه می‌اندازند و این فتنه از کشتار شما بدتر است و این اعجاز قرآن است که قرن‌ها قبل این تذکر را به ما داده است.

کد N206622

وبگردی