آفتاب
در شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت:

بررسی قطعنامه پارلمان اروپا در مورد ایران

بررسی قطعنامه پارلمان اروپا در مورد ایران

در همین راستا امروز آقای طیب‌نیا وزیر اقتصاد، سه‌شنبه آقای نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و چهارشنبه آقای حجتی وزیر جهاد و کشاورزی در جلسات علنی مجلس حاضر خواهند شد.

دبیر فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: اعضای شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در جلسه امروز خود به بحث و بررسی پیرامون قطعنامه پارلمان اروپا در مورد ایران پرداختند و در این جلسه مباحثی نیز در ارتباط با شعار سال مطرح شد.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت اظهار كرد: اعضای شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در جلسه امروز خود که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد به بحث و بررسی پیرامون شعار سال (اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) پرداختند و اعضا نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند.

وی افزود: موضوع دیگری که در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت قطعنامه پارلمان اروپا در ارتباط با ایران بود که اعضا مباحث و موارد خود را در این ارتباط مطرح کردند.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: موضوع اقتصاد مقاومتی نیز در جلسه فراکسیون رهروان ولایت به بحث گذاشته و مقرر شد از وزرای اقتصادی برای حضور در مجلس و ارائه گزارش در این رابطه دعوت شود. در همین راستا امروز آقای طیب‌نیا وزیر اقتصاد، سه‌شنبه آقای نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و چهارشنبه آقای حجتی وزیر جهاد و کشاورزی در جلسات علنی مجلس حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به دیگر مباحث مطرح شده در جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: همچنین برخی نمایندگان در این جلسه نسبت به میزان تعطیلات نوروزی منتقد بودند و خواستار این شدند که برای کاهش میزان این تعطیلات تمهیدی اندیشیده شود.

کد N206268

وبگردی