آفتاب

نماینده نوشهر و چالوس: میانکاله بخش جدا نشدنی مازندران است

نماینده نوشهر و چالوس: میانکاله بخش جدا نشدنی مازندران است

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میانکاله بخش جدا نشدنی مازندران است گفت: یک وجب این بخش مربوط به استان دیگری نیست و متعلق به مازندران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، قاسم احمدی لاشکی عصر روز شنبه در نخستین جلسه شورای اداری که در استانداری برگزار شد با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: این سال با عنوان مدیریت جهادی، همت مشترک تمامی مسئولان و احاد مردم را در رفع مشکلات اقتصادی می طلبد .

وی با بیان اینکه کشور ما دشمنان زیادی در خارج از کشور دارد گفت: با توجه به جمله امام راحل که از هیچ دشمن بیرونی نهراسید مادامی که در درون خود انسجام داشته باشید باید طبق این فرموده، مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های قضایی و ملت ایران مشکلات اقتصادی را از پیش رو برداریم.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه در استان در حوزه‌های هوا فضا، سلول‌های بنیادی و Isa موفقیت‌های خوبی را کسب کرده ایم گفت: متاسفانه در حوزه اقتصاد دچار مشکلات فراوانی هستیم و نباید تنها به نصب تابلو، بنر و برگزاری همایش‌ها اکتفا کنیم بلکه باید توانمند سازی‌ها درونی باشد.

احمدی به ورود بیش از 9 میلیون گردشگر از اقصی نقاط کشور به مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: طی مکاتباتی از سوی مسئولان ارشد مازندران به کشور شده خواستار شدند که سهم مازندران از ورود گردشگران نباید تنها زباله باشد بلکه باید امکانات ملی در اختیار این استان قرار گیرد .

وی به بازدید معاون اول رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی از پروژه های حوزه راه استان اشاره کرد و افزود: تمامی محورهای استان باید در اولویت کاری باشد .

نماینده مردم نوشهر و چالوس با بیان اینکه در ایام تعطیلات امسال سه نفر جان خود را در جاده چالوس از دست دادند و این نشان دهنده این است که مشکلات جاده ای در این محور وجود دارد و دارای اهمیت بالایی است گفت: بی تفاوت بودن به وضعیت بهسازی و تعریض برخی از محورهای استان بی احترامی به دولت‌های گذشته است.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود میانکاله را از بخش‌های جدا نشدنی مازندران دانست و افزود: یک وجب این بخش مربوط به استان دیگری نیست و متعلق به مازندران است.

احمدی با اشاره به برف اخیر و خسارت های میلیاردی وارد شده به غرب استان گفت: باغداران به خصوص گلخانه های غرب استان دچار خسارت های جدی شدند که درحال حاضر افراد خسارت دیده هیچگونه رضایتمندی از جبران خسارت ندارند و می طلبد با جدیدیت بیشتری برای رفع مشکلات آنان گام برداریم.

انتهای پیام

کد N206232

وبگردی