آفتاب

نهاوندیان: در مدیریت جهادی اهداف اجتماعی مقدم بر اهداف فردی است

نهاوندیان: در مدیریت جهادی اهداف اجتماعی مقدم بر اهداف فردی است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور اظهار کرد: در مدتی که دولت یازدهم مشغول به کار شده است، شاهد جلوه‌ای از ثبات و هماهنگی در سیاست‌ها بویژه در حوزه اقتصاد که از اولویت‌های دولت است، بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد نهاوندیان که در مراسم دیدار رئیس‌جمهور با جمعی از کارکنان نهاد ریاست‌جمهوری سخن می‌گفت، در ابتدا با تبریک سال نو، به نامگذاری سال 93 با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" اشاره کرد و گفت: مردم باید در این دو صحنه با یک عزم ملی حضور پیدا کنند و همه کسانی که در سطوح مختلف مدیریت فعالیت می‌کنند باید با یک مدیریت جهادی در راستای تحقق این موضوع تلاش کنند.

وی با بیان اینکه "بالاترین سطح مدیریتی در کشور، ریاست‌جمهوری است و ما همه باید دولت و رئیس‌جمهور را در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌ها و اداره هرچه بهتر کشور یاری و همراهی کنیم"، افزود: هرکدام از ما باید ببینیم که چگونه می‌توانیم با یک مدیریت جهادی در این راه رئیس‌جمهور را همراهی کنیم و ببینیم که وظایف ما در این ارتباط چیست.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه "جهاد، عبارت است از تلاش دقیق، هدفدار و همراه با فداکاری"، در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: یکی از عناصر قطعی در عرصه مدیریت، هدفمندی است که ما باید به آن پایبند باشیم. مدیریت با بی‌هدفی و نداشتن استراتژی و برنامه سازگار نیست. اگر وظیفه مدیریتی بر عهده داریم، هر روز باید یک گام مجموعه تحت مدیریتمان را به هدف نزدیکتر کنیم.

وی با اشاره به اینکه "داشتن هدف، استراتژی، هماهنگی و ثبات در برنامه‌ها در مدیریت امری ضروری و لازم است"، افزود: به عنوان یک شهروند از رئیس‌جمهور تشکر می‌کنم؛ چراکه در این مدت جلوه‌ای از ثبات و هماهنگی در سیاست‌ها بویژه در حوزه اقتصاد که از اولویت‌هاست، به نمایش گذاشته شده است. پیام ثباتی که در سیاست‌ها وجود دارد، در اعماق جامعه از جمله در بازار و خانواده‌ها تجلی یافته و ما باید از ثبات سیاست‌ها و هماهنگی آنها حفاظت کنیم.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به مقوله فداکاری در ارتباط با مدیریت جهادی نیز اظهار کرد: هر چه سطح مسئولیت ما بالاتر باشد، باید در ارتباط با انجام وظایف فداکاری بیشتری داشته باشیم و از خود برای رسیدن به هدف مایه بیشتری بگذاریم. در مدیریت جهادی، اهداف اجتماعی مقدم بر اهداف فردی است.

نهاوندیان با بیان اینکه "باید مفهوم مدیریت جهادی تبیین شود"، خطاب به رئیس‌جمهور گفت: از سوی کارکنان نهاد و دفتر خدمت شما می‌گویم بنای کار این مجموعه این است که کارآمدی و بهره‌وری را برای تحقق اهداف و وظایف رئیس‌جمهور ارتقا دهیم و در واقع کارنامه‌ای را نشان دهیم که یک الگو برای مدیریت جهادی در کشور باشد.

انتهای پیام

کد N205469

وبگردی