آفتاب

واکنش شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا

واکنش شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای قطعنامه‌ی اتحادیه اروپا مبنی بر باز گشایی دفتری در ایران را محکوم کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

تجربه تاریخی در انقلاب کبیر اسلامی نشان داده ‌است که هر وقت در برابر دشمن، نظام سلطه و غربی‌ها لحنی آرام‌تر و سازش‌ کارانه‌تر داشتیم آنها نسبت به مردم ایران بی ادب‌تر و گستاخ‌تر شده‌اند، نمونه اش سال 2001 که دولت وقت آنرا سال گفت‌و گوی تمدن ها خواند و رئیس جمهور وقت آمریکا مارا جزء محور شرارت جهان خواند! و اکنون در اوج این خصم ورزی علیه مردم ایران، تصویب قطعنامه مداخله جویانه راهبرد اتحادیه اروپا در قبال ایران توسط پارلمان اروپا بار دیگر دشمنی و خصومت جبهه معارضین انقلاب جهانی اسلامی با نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران را ملموس تر و روشن تر گردانید. دشمنان قسم خورده انقلاب در برابر نرمش دولت جمهوری اسلامی ایران، نه تنها روی خوش نشان ندادند، بلکه با لحنی توهین آمیزتر و بی ادبانه تر امروز با را از گلیم خود فراتر گذاشته و با وقاحت و بی شرمی تمام، مواضعی را علیه نظام انقلابی ایران مطرح کرده اند و مواضعی را اتخاذ کرده اند که تا کنون کم سابقه بوده است.

اقدامات اخیر اتحادیه اروپا که برای چندمین بار نوکری و عدم استقلال خود را در برابر شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار رونمایی کرد، مهم ترین دستاورد آن برای ملت شریف ایران چیزی جز بالا رفتن ظرفیت فکری و بیداری بیشتر مردم نیست و ملت عزیزمان به وضوح در حال مشاهده نتایج و دستاوردهای کُرنش بی جا و عقب نشینی در برابر اردوگاه کفار و معاندین می باشند و قطعاً به این نتیجه خواهند رسید که در بازی با شیطان و استکبار جهانی نمی توان به نتیجه «برد- برد» دست یافت.

مدعیان دروغین حقوق بشر یعنی اتحادیه اروپا در کنار ناقض اصلی حقوق بشر یعنی آمریکای جنایتکار که عمری است چشمان خود را در برابر جنایت های حقوق بشری متحدین خود از جمله رژیم غاصب صهیونیستی بسته اند، امروزه با مستمسک قرار دادن مباحث حقوق بشری به دنبال بیش برد اغراض سیاسی خود در قالب این مفهوم شریف می باشند و به بهانه حقوق بشر و آزادی به دنبال دست اندازی و مداخله بیشتر در امور داخلی ایران می باشند.

در این قطع نامه از به رسمیت شناختن حقوق همجنس بازان در ایران سخن به میان آمده است! اینان هنوز اینقدر از جامعه ایرانی فهم ندارند که همجنس بازی در ایران نه توسط قانون که توسط خود مردم پس زده می شود، احمق ها فکر می کنند هر کثافت کاری در جامعه متوحش اروپا صورت می گیرد را می توان در ایران هم انجام داد و نهادینه کرد.

باید بار دیگر برای سران فتنه که ادعای دفاع از حق مردم را داشتند متاسف بود که اصلی ترین حامیان آنها، اصلی ترین دشمنان مردم ایران هستند و برای بار چندم درخواست آزادی سران فتنه را می کنند، این خود نشان دیگری است که عملکرد سران فتنه منافع جهانخواران جهانی را در ایران تامین می کند.

دشمنان این مرز و بوم غلط می کنند برای خودشان دعوتنامه صادر کنند که در ایران دفتر نمایندگی بزنند، این کشور صاحب دارد و ملت ایران اجازه نمی دهد به جای لانه جاسوسی آمریکا این بار لانه جاسوسی اروپا باز شود.

دولت هایی که حفظ جان قاچاقچیان و آزادی همجنس بازان مساله و نگرانی اصلیشان است نمی توانند برای ملت متمدنی چون ایران تعیین تکلیف نمایند.

در این قطع نامه آمده است که هیئت های اعزامی اتحادیه اروپا به ایران باید با مخالفین دولت جمهوری اسلامی ایران دیدار و مذاکره داشته باشند، مگر مملکت ما بیش از 200 هزار شهید داده است که اینگونه بی در و پیکر باشد، وقتی دولت مرکزی قانونی در کشور مستقر است دیدار با مخالفین دولت و معاندین مردم چه دلیلی دارد، آقایان ایران را با اوکراین اشتباه فرض کرده اند! همانگونه که در دولت اصلاحات آقای خاتمی را با گورباچف اشتباه فرض کرده بودند!

اگر دستگاه دیپلماسی کشورمان در دو ماجرای اخیر دیدار نمایندگان و مسئولان اتحادیه اروپا با محکومان فتنه 88 برخورد قاطعانه و با صلابت تری از خود نشان داده بود، امروز شاهد این گستاخی های بی سابقه از سوی پارلمان اروپا نبودیم. هم چنین تعلل ایالات متحده آمریکا در ارائه روادید به نماینده جدید ایران در سازمان ملل یعنی حمید ابوطالبی نیز یکی دیگر از نمونه های اخیر گستاخی دشمن در برابر «نرمش غیر قهرمانانه» می باشد.

در پایان از سران قوا ، وزیر خارجه و مسئولان امنیتی کشور می خواهیم با اقدامی قاطع ضمن تجدیدنظر در روابط با اتحادیه اروپا، تصور واهی و خیال باطل دشمنان را جهت بازگشت مجدد به ایران و تاسیس لانه جاسوسی جدید و دیدار با فتنه گران را به گورستان ببرند و امکان رخنه مجدد به کسانی که هیچ قصدی جز براندازی و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند را ندهند.

انتهای پیام

کد N204463

وبگردی