آفتاب

امام جمعه خمین: شیعه مکتبی قوی و پایه های آن بر منطق و عقل استواراست

امام جمعه خمین: شیعه مکتبی قوی و پایه های آن بر منطق و عقل استواراست

خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: شیعه مکتبی قوی و دارای پایه هایی استوار بر منطق و عقل است و برای همه اعتقاداتش برهان قاطع دارد.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی درخطبه های نماز جمعه این شهر افزود: براساس آیات و روایات دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هم در دنیا و هم در آخرت لعن شده و از رحمت و بخشایش خدا محرومند و عذاب آنها همراه با خواری و رسوایی خواهد بود.

وی اظهارداشت: وهابیون خبیث که به هیچ اصلی از اصول اسلامی پایبند نیستند و سوژه دست دشمنان می دهند، بویی از انسانیت نبرده و همانها دشمنان فاطمه زهرا (س) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: بانوان و جوانان باید درباره شخصیت حضرت زهرا (س) بیشتر مطالعه کنند، زیرا ایشان در زمینه خانه داری، شوهرداری، بچه داری، مبارزاتی، دفاع از ولایت، تقوا، قناعت، کار و تلاش الگو است و همه باید به ایشان اقتدا کنیم.

خطیب جمعه خمین همچنین با اشاره به سالروز قطع رابطه با آمریکا در 20 فروردین 59 بیان داشت: آمریکا در این مدت نه تنها دارایی های ایران را پس نداد و از ملت ایران عذرخواهی نکرد، بلکه نوچه هایش را هم به کار گرفت و به مقابله فرستاد و اکنون اتحادیه اروپا پا به میدان گذاشته و درخواست های غیرمنطقی و نامناسب دارد.

حسینی گفت: راه اندازی دفتر، تهیه گزارش های کذب بطور آزادانه در خصوص رعایت نشدن حقوق بشر درجمهوری اسلامی ایران ، تشکیل انجمن و فعالیت آزادانه هم جنس بازان، آزادی سران فتنه و ملاقات آزادانه هیات های اروپایی با سران فتنه، از جمله خواسته های اتحادیه اروپا از جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: آنان بخاطر حضور ایران در مذاکرات 5+1 تصور می کنند کشورمان ضعیف شده و به خواسته های دشمنان تن در می دهد، اما کور خوانده اند مگر جوانان غیرتمند و حزب اللهی ایران مرده باشند.

خطیب جمعه خمین از مسوولان ارشد نظام، نمایندگان مجلس، علما و نخبگان درخواست کرد: با جواب قاطع و مناسب به دشمنان اسلام و بخصوص اتحادیه اروپا، آنان را سرجایشان بنشانند.

588/555/587
کد N203750

وبگردی