آفتاب
ثروتی در گفتگو با مهر:

تحقق شعار امسال نیازمند اعتماد و پشتکار مسئولان است

تحقق شعار امسال نیازمند اعتماد و پشتکار مسئولان است

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به شعار امسال و با تاکید بر اینکه این شعار قطعا شدنی است، گفت: برای تحقق شعار امسال ریسک،اعتماد و برنامه ریزی به همراه پشتکار لازم است و با مدیریت جهادی می توان به جایگاه واقعی فرهنگ و اقتصاد کشور رسید.

عبداارضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر ، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: شعار امسال شعاری عملی است که قطعا شدنی است اما نیاز به مدیریت مجلس و دولت دارد تا همانند سال های گذشته فقط درحد شعار باقی نماند.

وی درباره عملی شدن اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم راسخ، اظهار داشت: همه وزیران دولت انسان های متدینی هستند و نمایندگان مجلس نیز آماده خدمت هستند و مردم نیز از خدا می خواهند تحولی رخ دهد. با مدیریت و برنامه ریزی این عمل شدنی است. متاسفانه ما همچنان ضعف هایی داریم و حلقه مفقوده در کشور ما مدیریت و برنامه ریزی صحیح است.

این عضو کمیسیون برنامه و بوجه با اشاره به مشکلات مدیرتی کشور گفت: دولت نتوانسته وام های بانکی را به صورت هدفمند پرداخت کند و ظرفیت کارخانه های ما پایین است.دولت با توجه به شعار امسال باید با مدیریت جهادی اولویت را به تولید دهد و با درآمد حاصل از آن پروژه های جدید عمرانی را انجام دهد.

ثروتی با بیان اینکه برای تحقق شعار امسال ریسک،اعتماد و برنامه ریزی به همراه پشتکار لازم است، ادامه داد: الان در کشور فضای کسب و کار پایین است و هیچ کس ریسک نمی کند و برنامه مناسبی برای آن وجود ندارد.اما راه های بسیاری وجود دارد و  این شعار با برنامه ریزی محقق می شود.

کد N203412

وبگردی