آفتاب

مذاکرات کارشناسی امروز هم ادامه می یابد

مذاکرات کارشناسی امروز هم ادامه می یابد

گفتگوهای کارشناسی ایران و گروه ۱ + ۵ که دیروز در مقر سازمان ملل در وین برگزار شد امروز نیز ادامه دارد. این مذاکرات، مقدمات سومین دور مذاکرات ایران و ۱+۵ در وین است که از ۱۸ فروردین آغاز می شود.

به گزارش آفتاب به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، سومین دور از مذاکرات کارشناسی ایران و نمایندگان 1+5 بعد از ظهر امروز جمعه در وین با هدف نزدیک کردن دیدگاه های دوطرف برای تدوین متن مشترک در راه دستیابی به توافق نهایی، ادامه می یابد.

بعیدی نژاد، مدیرکل سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه و سرپرست گروه کارشناسی ایران، درباره سه روز نشست کارشناسی که امروز نیز ادامه می یابد، گفت: بر روی برخی موارد اختلافی بین دو طرف تمرکز بیشتری می شود تا درک مشترکی در زمینه بدست آید.

سومین دور مذاکرات ایران و 1+5 به میزبانی وین درمسیر دستیابی به توافق نهایی در چارچوب توافقنامه ژنو قرار است از 18 فروردین به سرپرستی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی به مدت سه روز در شهر وین برگزار شود.

پیش از این مذاکرات، ظریف وزیر امور خارجه و اشتون ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دوشنبه 18 فروردین در شام کاری دیدار و درباره این دور از مذاکرات با یکدیگر گفتگو خواهند کرد .
کد N202953

وبگردی