آفتاب

حرم مطهر رضوی سوگوار فاطمه(س) شد

حرم مطهر رضوی سوگوار فاطمه(س) شد

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه عزاداری و سوگواری ایام فاطمیه در اماکن متبرکه رضوی خبر داد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه عزاداری و سوگواری ایام فاطمیه در اماکن متبرکه رضوی خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید جلال حسینی با بیان این خبر گفت: این ویژه برنامه‌ها همزمان با ایام فاطمیه و تا 15 فرودین‌ماه در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

وی در تشریح ویژه برنامه‌های سخنرانی و بیان معارف فاطمی که در این ایام در حرم مطهر تدارک دیده شده است، گفت: حجت‌الاسلام و‌المسلمین عباس فرازی قبل از نماز ظهر و عصر در رواق امام خمینی(ره) به تبیین ابعاد مختلف سبک زندگی فاطمی می‌پردازد. حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید حسین حسینی قمی و محمدباقر فرزانه نیز در این ایام بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره)، شخصیت حضرت زهرا(س) را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: بیان سیره تربیتی حضرت فاطمه(س) همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدعلی عزیزی و بیان فضایل و مناقب این بانوی بزرگوار توسط حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید هادی طباطبایی قبل از نماز مغرب و عشاء در شبستان گرم مسجد گوهرشاد از دیگر برنامه‌های تبلیغی و مذهبی ایام فاطمیه است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن شریعت‌زاده نیز خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) را همه روزه بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان گرم مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی با اشاره به تبیین سبک زندگی فاطمی برای خواهران گفت: این ویژه برنامه همزمان با ایام فاطمیه بعد از نماز ظهر و عصر در رواق‌های دارالاجابه و دارالحکمه حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و فاطمه اله‌دادی، فروغ نیلچی‌زاده و عطیه سیدکاشی کارشناسان دینی هستند که به تبیین ابعاد مختلف سبک زندگی فاطمی می‌پردازند.

وی در ادامه از برگزاری اجتماع عزاداران فاطمی در حرم مطهر رضوی خبر داد و افزود: این مراسم 14 فرودین ماه همزمان با روز شهادت ام‌الائمه حضرت فاطمه زهرا(س)،از ساعت:9:30 تا 12:15 در صحن مطهر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد در جمع عزاداران سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام

کد N201780

وبگردی