آفتاب
معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان رضوی:

موضوع آزادی مرزبانان ایران در حال پیگیری است

موضوع آزادی مرزبانان ایران در حال پیگیری است

تلاش های گوناگونی در سطوح مختلف بین المللی، کشوری و استانی برای آزادی مرزبانان ربوده شده صورت گرفته است و این اقدامات تا حصول نتیجه نهایی توسط نیروهای سیاسی، امنیتی، انتظامی و مرزبانی دنبال می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: موضوع آزادی مرزبانان در سفرهای متعدد مقامات پاکستانی به خراسان رضوی پیگیری شده و اقدامات لازم در این خصوص، صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، علی اصغر رشید در دیدار با خانواده سه مرزبان ربوده شده خراسان رضوی افزود: تلاش های گوناگونی در سطوح مختلف بین المللی، کشوری و استانی برای آزادی مرزبانان ربوده شده صورت گرفته است و این اقدامات تا حصول نتیجه نهایی توسط نیروهای سیاسی، امنیتی، انتظامی و مرزبانی دنبال می شود.

در این دیدار که فرمانده انتظامی و جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی هم حضور داشتند، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به پیگیری های مکرر رئیس جمهور و مسئولان وزارت کشور افزود: به همین منظور در آینده نزدیک وزیر کشور با مسئولان پاکستانی دیدار خواهد کرد.

رشید گفت: این روند از سوی وزارت خارجه نیز همچنان ادامه دارد به گونه ای که منجر به صدور بیانیه محکومیت این اقدام تروریستی از سوی بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد شد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد: با اعتماد به خدمتگزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به زودی زمینه آزادی این عزیزان فراهم شود.

خانواده های مرزبانان ربوده شده هم ضمن قدردانی از پیگیری های مجدانه استاندار و مسوولان استانی، انتظارات خود را در این خصوص ابراز داشتند.

کد N200842

وبگردی