آفتاب

3 خبر امنیتی از لبنان / انتشار تصویر تروریست انتحاری

3 خبر امنیتی از لبنان / انتشار تصویر تروریست انتحاری

بیروت - ایرنا – گروه تروریستی تکفیری « تیپ آزادگان اهل سنت بعلبک» تصویر یک تروریست انتحاری را منتشر و اعلام کرد که این تروریست خود را اخیرا در پست ایست و بازرسی ارتش لبنان منفجر کرده است.

به گزارش ایرنا ، در بیانیه این گروه تروریستی تکفیری ، بدون اشاره به جزئیات و سن و تابعیت ، این تروریست انتحاری را « عبدالقادر طعان» معرفی کرده است.

یک خودرو بمب گذاری شده عصر شنبه در پست ایست و بازرسی ارتش لبنان در وادی عطا و یکی از وروی های عرسال از جانب بلندی های منطقه منفجر شد.

این انفجار تروریستی انتحاری 3 شهید و 4 زخمی برجای گذاشت.

گروه تروریستی تکفیری تیپ آزادگان اهل سنت بعلبک مدعی شد که این انفجار تروریستی انتحاری را در انتقام از کشته شدن « سامی الاطرش» تروریست تکفیری انجام داده است.

این انفجار تروریستی انتحاری در نزدیکی مرزهای سوریه و اولین پست ایست وبازرسی ارتش لبنان که محل معاوضه چند هفته قبل راهبه های معلولا بوده است، صورت گرفت.



** خنثی کردن یک بمب قبل از انفجار

ارتش و نیروهای امنیتی لبنان یک بمب دست ساز قوی آماده انفجار را که نزدیک ورزشگاه شهر طرابلس در شمال لبنان کار گذاشته شده بود، کشف و خنثی کرد.

هدف این بمب گذاری یک مرکز استقرار نیروهای ارتش لبنان بوده است.

یک شهروند لبنانی در تماس با پلیس طرابلس اعلام می کند که یک جوان در اقدامی مشکوک ، موتورسیکلتی را در خیابان المئتین طرابلس نزدیک میدان ورشگاه که یک کارتون روی آن جاسازی شده ، رها کرده و رفته است.



** « زریقات » تروریست تکفیری در درعای سوریه

روزنامه لبنانی الاخبار نوشت که شیخ « سراج الدین زریقات» تروریست تکفیری لبنانی از حدود 9 ماه قبل به همراه یک صد عنصر مسلح که بیشتر آنها سوری نیستند، در شهر درعای سوریه بسر می برد.

این تروریست تکفیری که سخنگوی گروه تروریستی تکفیری گردان های عبدالله عزام است ، به اتهام مشارکت در عملیات های انتحاری بویژه انفجارهای تروریستی مقابل سفارت و رایزنی جمهوری اسلامی ایران در لبنان تحت تعقیب دستگاه قضایی لبنان قرار دارد.

وی در پیام های صوتی همواره حزب الله ، شیعیان و جمهوری اسلامی ایران را به اقدامات تروریستی تهدید می کند.

خاورم ** 1324





.
کد N199648

وبگردی