آفتاب

حامی مالی و فکری «جیش العدل» کیست؟/ اتاق فکر عملیات تروریستی در خاک ایران، کجاست؟

حامی مالی و فکری «جیش العدل» کیست؟/ اتاق فکر عملیات تروریستی در خاک ایران، کجاست؟

میدل ایست آنلاین فاش کرد که بندر بن سلطان رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان هماهنگی هایی با منافقین(سازمان مجاهدین خلق) برای انجام اقدامات تروریستی انجام داده و اتاق عملیاتی نیز در کشور اردن برای آنها ترتیب داده است.

بندر بن سلطان رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان هماهنگی هایی با منافقین(سازمان مجاهدین خلق) برای انجام اقدامات تروریستی انجام داده و اتاق عملیاتی نیز در کشور اردن برای آنها ترتیب داده است.

به گزارش آفتاب به نقل از "میدل ایست آنلاین ” که مقر آن در لندن است فاش کرد که بندر بن سلطان رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان هماهنگی هایی با منافقین(سازمان مجاهدین خلق) برای انجام اقدامات تروریستی انجام داده و اتاق عملیاتی نیز در کشور اردن برای آنها ترتیب داده است.

این گزارش را که یک روزنامه نگار عراقی متخصص در امور ایران ارائه می دهد در آن از قول یک منبع ایرانی مدعی شد که ایران در پی دستیابی به موفقیتی در روابط خود با عربستان درخصوص سوریه بود .

این منبع آگاه می گوید : پرونده سوریه مجددا به بندر بن سلطان سپرده شده و وی مدیریت گروهک های تروریستی را دوباره به دست گرفته است .

وی همچنینی با اعضای گروهک منافقین(مجاهدین خلق) هماهنگی هایی انجام داده است و ما شاهد وضعیت امنی خاصی خواهیم بود. این گروهک به همراه جدایی طلبان عرب و کرد تحرکاتی در سیستان و بلوچستان و کردستان و اهواز خواهند داشت و قصد انجام اقدامات تروریستی در این مناطق دارند.

این روزنامه نگار در پایان گزارش خود مدعی شد که آینده نزدیک وضعیت امنیتی خاصی برای ایران،عراق،سوریه و لبنان را رقم خواهد زد و گروهکهای تروریستی آماده خواهند شد تا اقداماتی مانند انفجار و ترور و گروگانگیری در ایران انجام دهند.
کد N199615

وبگردی