آفتاب

حزب الله لبنان انفجار عرسال را محکوم کرد

حزب الله لبنان انفجار عرسال را محکوم کرد

حزب الله لبنان در بیانیه ای انفجار انتحاری علیه مواضع ارتش لبنان در منطقه عرسال را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان در بیانیه ای انفجار انتحاری در منطقه عرسال که به کشته و زخمی شدن 6 تن از نیروهای ارتش لبنان منجر شد را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که گروه های تکفیری با هدف قرار دادن نظامیان لبنان دفتر جنایات خود را سیاه تر کردند و نیروهایی را هدف قرار دادند که در حال انجام ماموریت بزرگی همچون حفظ میهن و شهروندان و پایبندی به دستور رهبرانشان مبنی بر مبارزه با تروریسم تکفیری بودند. این جنایت تمامی وطن را هدف قرار داد.

در ادامه بیانیه از همه خواسته شده است که حامی ارتش لبنان باشند. حزب الله همچنین از دستگاه های ذیربط خواست که تمامی تلاش خود را برای شناسایی عاملان این جنایت و محاکمه آنها به کار گیرد.

در این بیانیه گفته شده است: روش تروریسم، تکفیر و انفجار ثابت کرده است که بدون استثناء دشمن همه است زیرا روشی خونین و نابود کننده است که مبتنی بر تعصب کورکورانه و منطق حذف و به حاشیه کشاندن است.

در ادامه بیانیه به خانواده های قربانیان و ارتش لبنان تسلیت گفته شده و با آنها ابراز همدردی شده است.

خاطرنشان می شود یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده شب گذشته توسط یک فرد انتحاری در منطقه عرسال در نزدیکی ایست بازرسی ارتش منفجر شد که بر اثر آن 3 نظامی لبنان کشته و 3 تن دیگر زخمی شدند.

 

کد N198960

وبگردی