آفتاب
سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با ایلنا:| 156013

تمام تلاش خویش را برای آزادی سربازان‌مان انجام می‌دهیم

تمام تلاش خویش را برای آزادی سربازان‌مان انجام می‌دهیم

نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، وزارتخانه‌های وزارت خارجه و اطلاعات و تمام دستگاه‌های ذیربط، پیگیری‌های خود را در این رابطه انجام و تمام تلاش‌شان را برای آزادی مرزبانان انجام می‌دهند./هنوز به اطلاعات متقنی درباره شهادت سربازمان نرسیده‌ایم.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: ما تمام تلاش خویش را برای آزادی سربازان‌مان انجام می‌دهیم و امیدواریم با وجود تلاش‌های صورت گرفته شاهد آزادی سربازان‌مان باشیم.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت و اخبار مرزبانان ایرانی ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل گفت: ما تمام تلاش خویش را برای آزادی سربازان‌مان انجام می‌دهیم اما برای آزادی مرزبانان، زمان مشخصی را هم اعلام نمی‌کنیم.

وی در خصوص همکاری و هماهنگی نهادهای انتظامی - امنیتی و وزارت امور خارجه با وزارت کشور برای آزادی مرزبانان ربوده شده، اظهار داشت: نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، وزارتخانه‌های امور خارجه و اطلاعات و تمامی دستگاه‌های ذیربط، پیگیری‌های خود را در این رابطه انجام و تمام تلاش‌شان را برای آزادی مرزبانان انجام می‌دهند.

قائم مقام وزیر کشور درباره رایزنی‌ها برای آزادی مرزبانان نیز خاطرنشان کرد: بزرگان و ریش‌سفیدان محل تمام تلاش خود را معطوف این قضیه کرده‌اند و امیدواریم به زودی شاهد آزادی مرزبانان ایرانی باشیم.

وی درباره اینکه آیا به اطلاعات متقنی درباره شهادت مرزبان جمشید دانایی‌فر دست یافته‌اید، اذعان داشت: هنوز به اطلاعات مطمئن و متقنی درباره شهادت سربازمان نرسیده‌ایم.

امیری در پایان تصریح کرد: امیدواریم با وجود تلاش‌های صورت گرفته شاهد آزادی مرزبانان باشیم.

کد N198749

وبگردی