آفتاب
یک نماینده اصولگرا مطرح کرد:

انتقاد از تلاش برای دوقطبی کردن جامعه/ رفت و آمد مقامات غربی مقدمه چینی برای باج خواهی بزرگ است

انتقاد از تلاش برای دوقطبی کردن جامعه/ رفت و آمد مقامات غربی مقدمه چینی برای باج خواهی بزرگ است

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی از سیاسیون که قصد دوقطبی کردن فضای جامعه را دارند، رفت و آمد مقامات غربی به کشور و وعده های توخالی زمان دار آنها را مقدمه چینی برای باج خواهی بزرگ خواند.

بهرام بیرانوند در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص مواضع اصولگرایان نسبت به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، گفت: متاسفانه عده ای در این فضا که نیازمند وحدت و همدلی هستیم و باید سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا شود، به دنبال دوقطبی کردن فضای جامعه هستند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت وعده هایی به مردم داده که اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به شدت به تحقق این وعده ها کمک می کند زیرا در نتیجه اجرای این سیاستها ثروت تولید شده و اشتغال ایجاد می شود.

وی با تاکید بر اینکه شعارهای دولت با عمل به اقتصاد مقاومتی دست یافتنی است، اظهار داشت: متاسفانه عده ای از سیاسیون قصد تند کردن فضا را دارند و نمی گذارند ملت به اهدافشان دست یابند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دهه چهارم انقلاب، دهه عدالت و پیشرفت است و سیاست های اقتصاد مقاومتی نقشه نیل به این اهداف است.

وی تصریح کرد: هر یک از مسئولان که خلاف این مسیر حرکت کند به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان و هدر دادن انرژی مردم است .

بیرانوند یادآور شد: سفرهای مکرر نمایندگان کشورهای غربی و دادن وعده های توخالی و زمان دار به مقامات ایران در راستای این هدف است که برای باج خواهی بزرگ تری مقدمه چینی کنند.

وی با بیان اینکه چاره و درمان مشکلات کنونی در دست ملت ایران است، اظهار داشت: از دشمنان برای این ملت آبی گرم نمی شود بلکه به استناد تاریخ از غرب و آمریکا فقط دردسر نصیب ملت ایران شده که نمونه آن هشت سال جنگ تحمیلی و ترور شخصیت های سیاسی، فرهنگی و دانشمندان این کشور است.

بیرانوند اظهار دشت: رفت و آمدهای اخیر نشانگر نیات سوء مداخله گران است و مسئولان باید دقت کنند که برخی قلم به دست ها با وعده های توخالی، مردم و آنها را به دادن امتیاز تشویق نکنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان تاکید کرد: تنها نقشه راه موجود برای دستیابی به پیشرفت توام با عدالت، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است تا سرگردان نباشیم و موازی کاری نکنیم.

وی ادامه داد: در این فضا دیگر هیچ یک از مسئولان قادر به فعال نمایی نخواهند بود و همه مدیران باید گزارش اقدامات واقعی خود را در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ارائه دهند.

کد N198543

وبگردی