آفتاب

قرارگاه قدس مامور تامین امنیت مرز سراوان شد

قرارگاه قدس مامور تامین امنیت مرز سراوان شد

مهر نوشت:

تامین امنیت بیش از 300 کیلومتر از نوار مرز های شرقی کشور در منطقه سراوان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شد.
به منظور ارتقای شاخص های امنیتی و برخورد جدی با گروهک های تروریستی و معاند نظام در مرزهای شرقی تامین امنیت و صیانت از این مرزها در منطقه سراوان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محول شد.

در همین رابطه سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز جمعه طی بازدید از منطقه مرزی سراوان در جنوب استان از امکانات و استحکامات این منطقه بازدید و آمادگی و توان نیروهای قرارگاه قدس را برای اجرای این مأموریت مورد ارزیابی قرار داد.

در همین راستا امام جمعه اهل سنت سراوان با ابراز خشنودی از تصمیم گرفته شده برای مشارکت و واگذاری تامین امنیت مرزهای شرقی با حضور نیروهای بسیجی و سپاه گفت: این تصمیم یکی از آرزوهای دیرینه مردم این منطقه بود که به طور حتم برکات فراوانی را برای مردم به همراه خواهد داشت.

مولوی عبدالصمد ساداتی گفت: حضور نیروهای سپاه و تعامل و مشارکت مردم مرزدار و وفادار استان در تامین امنیت نقش بسزایی در کوتاه کردن دست دشمنان و بدخواهان نظام دارد.

او گفت: طرح مشارکت و حضورمردم در قالب نیروهای بسیجی در کنار نیروهای نظامی سپاه که شهید شوشتری آن را به خوبی پایه ریزی و اجرا کرد نقش تاثیر گذاری در ارتقای شاخص های امنیتی خواهد داشت و مردم سراوان از این تصمیم خشنود هستند.

بنا بر هماهنگی های انجام شده و در راستای مقابله با تهدیدات مرزی ناشی از برخی تلاش ها و فعالیت های گروهک های تروریستی و اشرار مسلح در نوار مرزی سیستان و بلوچستان مأموریت تأمین امنیت مرزی 300 کیلومتر از منطقه سراوان به قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه واگذار شده است.


19231

 

کد N198540

وبگردی