آفتاب
سیدمحمد خاتمی:

امیدوارم با آمدن دولت تدبیر و امید شاهد پیشرفت و کاهش مشکلات جامعه باشیم

امیدوارم با آمدن دولت تدبیر و امید شاهد پیشرفت و کاهش مشکلات جامعه باشیم

وجود شهیدان ارجمند در این دیار نشانه همان ایمان، عظمت و مناعت طبع است./کشور ما مدیون و مرهون نام و شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) و پیامبر اکرم(ص) و فرزندان اوست.

رییس بنیاد باران اظهار امیدواری کرد تا با آمدن دولت تدبیر و امید در همه نقاط مملکت شاهد پیشرفت و کاهش مشکلات جامعه باشیم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی عصر جمعه در دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران اردکان یزد افزود: اردکان مثل خیلی از مناطق کویری کشور دچار مشکلات فراوانی بخصوص مشکل آب است؛گرچه در این سالها بخصوص با همت نماینده اردکان شاهد پیشرفتهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بوده ایم که هم چهره اردکان را تغییر داده و هم زیربناهای زندگی را در آن تقویت کرده است ولی هنوز هم مشکلات فراوانی وجود دارد.

خاتمی اظهار امیدواری کرد تا با آمدن دولت تدبیر و امید در همه نقاط مملکت شاهد پیشرفت و کاهش مشکلات جامعه باشیم.

رییس بنیاد باران همچنین اظهار داشت: علاقه من به اردکان نه تنها بدلیل اینکه وطن و مسقط الراس(زادگاه) من بوده و دلبستگی به وطن نیز از آثار ایمان است، بلکه علاقه من به اردکان بیش از اینهاست.

وی افزود: وقتی نام اردکان را می بریم ما به یاد فضیلت، سختکوشی، ایمان و تحمل و صبوری می افتیم که مردم این دیار داشته و دارند.

خاتمی اضافه کرد: مردم اردکان مردمی با فرهنگ، با ایمان، پرتلاش و سختکوش و در عین حال دارای طبع بلند و منیع الطبع و آزاده خوش فکرند که البته بزرگان این شهر از جمله حضرت آیت الله حائری، حضرت آیت الله خاتمی و آیت الله بهجتی و اخوی بزرگوارشان در بارور کردن شخصیت اردکانی ها تاثیر داشته اند.

خاتمی ادامه داد: وجود شهیدان ارجمند در این دیار نشانه همان ایمان، عظمت و مناعت طبع است.

رئیس جمهور اسبق کشورمان اظهار داشت: عید نوروز امسال ما در میان دو فاطمیه قرار دارد یعنی نوروز امسال متبرک به نام حضرت صدیقه طاهره(س) شده است که پیش از عید فاطمیه اول را داشتیم و در روزهای آینده فاطمیه دوم را داریم.

خاتمی گفت: کشور ما مدیون و مرهون نام و شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) و پیامبر اکرم(ص) و فرزندان اوست.

سیدعلی خاتمی، سید محمدرضا خاتمی، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و اسماعیلی فرماندار اردکان، رئیس جمهوری اسبق ایران را در این مراسم همراهی می کردند.

سید محمد خاتمی در این سفر همچنین با حضور در گلزار شهدای اردکان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان گلگون کفن، بر مزار آیت الله سید روح الله خاتمی خاتمی حضور یافت.

دیدار با استاندار یزد، فرماندار اردکان و اعضای شورای شهر و همچنین جمعی از فعالان اجتماعی، سیاسی یزدی و استقبال گرم مسافران نوروزی از سید محمد خاتمی و دیدار صمیمانه نوروزی اقشار مختلف مردم از جمله جمعی از ورزشکاران اردکانی با رییس جمهوری اسبق ایران، از دیگر برنامه های این سفر بود.

کد N198121

وبگردی