آفتاب
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد

امداد رسانی به 3500 نفر و نجات 315 نفر از مرگ حتمی طی شبانه‌روز گذشته

امداد رسانی به 3500 نفر و نجات 315 نفر از مرگ حتمی طی شبانه‌روز گذشته

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر با اعلام عملکرد 24 ساعت گذشته این سازمان گفت: بیشترین حادثه در کل کشور از ابتدای طرح نوروزی تاکنون به ترتیب در استان‌های اصفهان، مازندران، خراسان رضوی و فارس بوده است.

حسین درخشان در گفت‌گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: در 24 ساعت گذشته 319 عملیات امدادی انجام شده که در پی این عملیات‌های به 3500 نفر امدادرسانی شده‌اند که از این تعداد 180 نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه 26 عملیات رهاسازی در 24 ساعت گذشته انجام شده است، اظهار کرد: 315 نفر در این عملیات‌ها از مرگ نجات یافتند.

درخشان با اشاره به آبگرفتگی در چهار شهر استان هرمزگان اظهار کرد: طی بارندگی‌های روزهای گذشته آب گرفتگی در چهار شهر بندرعباس، پارسیان، قشم و جاسک حدود 3400 نفر را دچار مشکل کرده است که این افراد در هشت سالن ورزشگاه هرمزگان اسکان داده شده‌اند. همچنین 210 واحد نیز دچار آب گرفتگی شده که توسط امدادگران تخلیه و امدادرسانی شده‌اند.

وی با توصیه به رانندگانی که در حال سفر هستند، گفت: از رانندگان درخواست می‌شود در ایام تعطیلات مقررات و مسائل ایمنی را بیشتر رعایت کنند تا سفر خوشی برای خود و دیگران به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام

کد N198066

وبگردی