آفتاب

عضو کمیسیون امنیت ملی: جیش العدل شاخه القاعده در ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی: جیش العدل شاخه القاعده در ایران است

تسنیم نوشت:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: گروه جیش‌العدل خود را شاخه‌ القاعده در ایران می‌دانند و حرکت این گروه در راستای حرکت القاعده است.
عوض حیدرپور گفت: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای شهادت مرزبان ایرانی را محکوم و خواستار پیگیری مقامات ایرانی برای آزادی مرزبانان شدند.
او گفت: در این بیانیه تأکید شده که وزارت امور خارجه، وزارت دفاع و وزارت کشور حوزه نیروی انتظامی به صورت جدی به مسئله آزادی مرزبانان ایرانی بپردازند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزارت امورخارجه اقدامات دیپلماتیک خود را شروع کرده و با جدیت پیگیر آزادی مرزبانان است. به دنبال اقدامات وزارت امور خارجه نیروی انتظامی و وزارت کشور برای حفظ سلامت سایر گروگان‌ها با جدیت فعال شده‌اند.
حیدرپور با محکوم کردن شهادت یکی از مرزبانان ایرانی گفت: نمایندگان مجلس بیانیه را امضا و ابلاغ کرده‌اند و امیدوار هستیم هر چه زودتر 4 گروگان دیگر آزاد شوند.این گروه خواسته‌هایی غیرمنطقی برای آزاد کردن 5 مرزبان ایرانی از جمهوری اسلامی داشتند، که با برآورده نشدن آن یکی از گروگان‌ها را به شهادت رساندند.
نماینده مردم شهرضا در مجلس با اشاره به اینکه گروه جیش‌العدل از شاخه‌های القاعده است، گفت: مطالبات و خواسته‌های این گروه همانند وهابی‌ها و القاعده است. حرکت آنها در راستای حرکت القاعده است، این گروه خود را شاخه‌ القاعده در ایران می‌دانند و تقاضای شان، خواسته‌های القاعده است.


17231

 

کد N197801

وبگردی