آفتاب

سردار نقدی: همه باید بدانیم یک مولا و ولی داریم

سردار نقدی: همه باید بدانیم یک مولا و ولی داریم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با عمل به فرمان ولی خود، امروز باعث مباهات امام خویش هستند، امروز ما هم با عمل به فرامین ولی خود موجب تحسین و مباهاتمان امام خود برای فردا باشیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه دیدار امروز پر شور مقام معظم رهبری با هزاران نفر از زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس، پس از بدرقه ایشان در جمع عده‌ای از بسیجیان حاضر شد و خطاب به آنها سخنانی را مطرح کرد.

وی با بیان این که این استقبال گرم شما از ما تنها به خاطر این است که ما به امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تبرک شده‌ایم و ما خاک پای شما بسیجیان هستیم.

نقدی با بیان این که ما از خاک پای شما بسیجیان کمتر هستیم، افزود: همه ما باید بدانیم که یک مولا و ولی داریم و تنها باید گوش به فرمان او باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که باید بدانیم که اگر امروز گوش به فرمان ولی و امامان باشیم در آینده مولا و اماممان به ما افتخار خواهد کرد، تصریح کرد: امروز که نائب امام زمان (عج) در این مناطق حاضر شد به خاطر این بود که سال‌های گذشته شهدا و رزمندگان در این مناطق امر ولی زمان خویش را اجابت کردند و امروز موجب فخر ولیشان هستند.

نقدی با بیان این که امروز که امر ولی جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی است ما هم باید اوامر ایشان را اجابت کنیم، افزود: امروز ماهواره‌ها و شبکه‌های اینترنتی ذهن و قلب ما را هدف گرفته و مسموم می‌کند و در دوران دفاع مقدس دشمن جسم ما را هدف گرفت و ناموفق شد، امروز هم باید با جهاد فرهنگی او را از رسیدن به اهدافش بازداریم.

وی در خصوص جهاد اقتصادی هم گفت: باید تلاشمان این باشد که روح تلاش و کار را در جامعه گسترش دهیم و کوشش و تولید را با مدیریت جهادی به انجام برسانیم تا بتوانیم از تمام موهبت‌های الهی که در اختیار ماست استفاده کرده و با تولید و سازندگی جهاد اقتصادی را رقم بزنیم.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس هشت ساله با بیان این که امروز که ولی خدا با افتخار بر سر مزار شهدا و زیارتگاه‌های آنها حاضر می‌شوند به دلیل فرمانبرداری آنها در دوران دفاع مقدس بوده، افزود: ما علاوه بر سعادتی که نصیب شهدا شد بر این اساس هم به شهدا غبطه می‌خوریم که ولی شان به دیدارشان آمده است و به آنها افتخار می‌کند و می‌گوید باید راه این شهدا ادامه یابد.

وی افزود: اگر می‌خواهیم فردا هم ولی زمان به ما افتخار کند و مجاهدان زمان غبطه ما را بخورند باید در جهت فرامین و اوامر ولی زمانمان تلاش و مجاهدت کنیم تا ما هم مورد عنایت ولی آن زمان قرار گیریم.

انتهای پیام

کد N196126

وبگردی