آفتاب

حراج جام های باشگاه آرژانتینی به دلیل بدهی

حراج جام های باشگاه آرژانتینی به دلیل بدهی

مادرید - ایرنا - باشگاه فوتبال «آتلتیکو ایندپندینته» که یکی از پر افتخارترین باشگاه های آرژانتین است، به دلیل بدهی 300 هزار دلاری به «لوسیانو لگیزامون» بازیکن سابق تیم خود، همه جام هایی تاریخ 109 ساله خود را از دست خواهد داد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت دادگستری آرژانتین، این وزارتخانه در اطلاعیه ای که یک نسخه از آن به باشگاه «اتلتیکو ایندپندینته» ارسال شد، اعلام کرد: تا چند روز دیگر جام های این باشگاه را مصادره خواهد کرد.

وزارت دادگستری آرژانتین به این باشگاه فوتبال که از سال 1912 میلادی به مدت 101 سال در دسته برتر بازی می کرد و اکنون در دسته دو این کشور است، پنج روز مهلت داد تا طلب «لگیزامون» را پرداخت کند.

«ریکاردو فرگا ناویا» وکیل این بازیکن گفت: منظور آن نیست که باشگاه، جام ها را به موکلش بدهد، بلکه این جام ها به حراج گذاشته می شود و از محل فروش جام ها، طلب موکلش پرداخت می شود.

«لگیزامون» 31 ساله که اکنون در باشگاه «اورتون» شیلی بازی می کند، وی در فصل 2012 - 2013 میلادی 16 دیدار با تیم آرژانتینی انجام داد و فقط یک گل زد.

این باشگاه که در جنوب بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین واقع است، 14 جام قهرمانی کشوری، شش جام لیبرتادورس، یک جام بزرگ آمریکای جنوبی و دو جام بین قاره ای را در ویترین های خود دارد و در جهان به عنوان ˈشاه جام هاˈ معروف است.

اروپام **1234**1545
کد N195790

وبگردی