آفتاب

وزیر ارتباطات: نسل سوم سیم کارت ها از نیمه دوم امسال در اختیار مردم قرار می گیرد

وزیر ارتباطات: نسل سوم سیم کارت ها از نیمه دوم امسال در اختیار مردم قرار می گیرد

تهران ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از اوایل نیمه دوم سال 93 نسل سوم سیم کارت ها در اختیار مردم قرار می گیرد و همه سیم کارت ها به نسل سوم منتقل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمود واعظی» روز چهارشنبه پس از اولین جلسه هیات دولت در سال جدید در پاسخ به سوالی درباره برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال 93 افزود: در پایان مرداد ماه زمان انحصاری رایتل پایان می یابد و از اول شهریور، پروانه جدیدی برای اپراتورها صادر می کنیم تا با هماهنگی لازم از نیمه دوم سال 93 بتوانیم موبایل نسل 3 را که کارایی بسیار بالایی دارد، در اختیار مردم قرار دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که رایتل نیز شامل سیم کارت نسل سوم است، توضیح داد: اما نسل سه که قرار است در اختیار همه مردم قرار گیرد بسیار پیشرفته تر و با امکانات بالاتری خواهد بود.

واعظی همچنین از اجرای شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: اجرای شبکه ملی اطلاعات برنامه ای دو ساله است که در سال اول آن بنا است که در تعدادی از شهرهای بزرگ، شبکه ملی اطلاعات اجرایی شود تا مردم اینترنت پرسرعت با پهنای وسیع را در اختیار داشته باشند.

سیام(3)1429*9012**1572
کد N195407

وبگردی