آفتاب
سخنگوی وزارت کشور:

مقامات پاکستانی باید پاسخگوی خبر شهادت مرزبان ایرانی باشند

مقامات پاکستانی باید پاسخگوی خبر شهادت مرزبان ایرانی باشند

تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت کشور با بیان این که امیدواریم خبر شهادت یکی از مرزبانان ربوده شده صحت نداشته باشد، گفت: در این زمینه هنوز هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است اما باید مقامات پاکستانی در چارچوب مرزهای بین المللی خودشان در این زمینه پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حسینعلی امیری عصر سه شنبه در حاشیه مراسم ترحیم مادر معاون سیاسی وزیر کشور در جمع خبرنگاران افزود : تا زمانی که از منابع رسمی اطلاعی حاصل نشود نمی توانیم نظری را بیان کنیم اما منتظر موضع گیری رسمی دولت پاکستان در قبال اخبارمطرح شده هستیم.

قائم مقام وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که آیا اخبار انتشار یافته جوسازی رسانه ای تروریست ها می باشد یا خیر، گفت: همه چیز می تواند در رابطه با این خبر متصور باشد اما امیدواریم خبر انتشار یافته صحت نداشته باشد.

امیری تاکید کرد: منتظر دولت پاکستان هستیم که باید در این باره جواب بدهد.

وی ادامه داد: امروز با وزارت امور خارجه کشورمان و هم چنین استاندار بلوچستان مذاکراتی داشتیم و وزیر کشور، مقامات استانی و مسوولان ذیربط در حال پیگیری، جست و جوی خبر و ارزیابی این موضوع هستند.

سخنگوی وزارت کشور با بیان این که هنوز مقامات پاکستانی به صورت رسمی این خبر را اعلام نکرده اند گفت: امیدواریم هرچه زودتر این موضوع مشخص و روشن شود.

امیری در پاسخ به این پرسش که اگر این خبر صحت داشته باشد واکنش ایران چه خواهد بود، اظهار داشت: اگر این موضوع صحت داشته باشد روی مذاکراتی که راجع به این موضوع با پاکستان داریم تاثیر خواهد گذاشت و روند آن سخت خواهد شد.

سیام(4)7261*1058 *1449
کد N194780

وبگردی