آفتاب

پیام تسلیت رییس جمهوری به مناسبت درگذشت آیت الله سیدمحمد مهدی دستغیب شیرازی

پیام تسلیت رییس جمهوری به مناسبت درگذشت آیت الله سیدمحمد مهدی دستغیب شیرازی

تهران- ایرنا- رییس جمهوری در پیامی درگذشت آیت الله سیدمحمد مهدی دستغیب شیرازی را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزه های علمیه، مردم استان فارس و خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این پیام تسلیت آورده است: خبر درگذشت عالم جلیل القدر حضرت آیت الله سیدمحمد مهدی دستغیب شیرازی که در ایام حزن انگیز فاطمیه و در جوار حرم مطهر مولایش حضرت امیرالمومنین علی(ع) به دیدار معبود شتافت، موجب تاثر و تالم خاطر فراوان شد.

رییس جمهوری افزوده است: این روحانی خدوم و خلیق که سالیان طولانی از عمر پر برکت خود را در مسیر پاسداشت حریم ولایت و فرهنگ علوی صرف کرد، منشاء خدمات فرهنگی و اجتماعی فراوانی بود که ثمرات آن در جامعه ماندگار و در آخرت، ذخیره پربار خواهد بود.

روحانی در این پیام اظهار داشته است: این جانب مصیبت وارده را به محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزه های علمیه، مردم قدرشناس استان فارس و خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت عرض کرده از درگاه خداوند متعال، برای آن فقید سعید، علو درجات و برای بازماندگان و بستگان صبر و اجر مسئلت دارم.

سیام(1)1429 *1449
کد N194759

وبگردی