آفتاب

عزم ملی و مدیریت جهادی زمینه ساز حماسه اقتصادی است

عزم ملی و مدیریت جهادی زمینه ساز حماسه اقتصادی است

شیراز-ایرنا-استاندار فارس گفت: عزم ملی و مدیریت جهادی زمینه ساز حماسه اقتصادی است که تحقق این مهم در گرو همت ملی و مدیریت شبانه روزی مدیران جامعه است.

سید محمد احمدی، سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود:رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال جدید با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در واقع چارچوب حرکت مسوولان در ابعاد مختلف اقتصادی و فرهنگی را تبیین و نقشه راهی مقابل مسوولان گشودند.

وی تحقق منویات رهبری در سال جدید را در سایه عزم و همت عالیه مردم و مسوولان با تکیه بر داشته ها و توانایی های داخلی امکانپذیر دانست و اظهار داشت :لازمه رسیدن به حماسه اقتصادی تلاش جهادگونه عموم جامعه با پرهیز از هرگونه کم کاری و حاشیه سازی است.

احمدی گفت:در برهه های مختلف هرگاه مردم همگام با تلاش مسوولان وارد عرصه شده اند بهترین منفعت ملی برای کشور رقم خورده که نمونه بارز آن در بیست و چهار خرداد 92در خلق حماسه سیاسی رقم خورد و این وحدت و یکپارچگی پیام های مختلفی را به دنیای خارج مخابره کرد.

استاندار فارس افزود: برنامه ریزان باید به دور از هر گونه نگاه سطحی ،مسایل پیش روی فرامین معظم له را اجرا کنند تا موانع پیش روی پیشرفت و توسعه همه جانبه و متوازن کشور برطرف شود.

احمدی اظهار داشت:با خلق حماسه اقتصادی و فرهنگی ،دشمنان برای همیشه از رسیدن به نقشه های شوم خود علیه نظام جمهوری اسلامی نا امید می شوند و آخرین حربه های خود را برای مقابله با این نظام مردمی از دست خواهند داد.ک/3

667 /675
کد N194163

وبگردی