آفتاب

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: تلاش برای آزادی دیگر مرزبانان ایرانی ادامه دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: تلاش برای آزادی دیگر مرزبانان ایرانی ادامه دارد

تسنیم نوشت:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه خبر شهادت مرزبان ایرانی تایید شده و ما باید برای آزادی دیگر مرزبانان اسیر ایرانی بیشتر تلاش کنیم.

عوض حیدرپور دقایقی پیش درباره تائید خبر شهادت یکی از مرزبانان ایرانی ربوده شده توسط جنبش جیش‌العدل اظهار کرد: در حال حاضر مجلس تعطیل است و خبری از این مسئله ندارم اما معاون امنیتی سیاسی استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرده که این خبر مطمئن است.
وی افزود: به هر حال اطلاع دقیقی از این مسئله ندارم اما دستگاه‌های مرتبط و وزارت کشور و اطلاعات با آنها مذاکره کرده بودند، باید این مسئله را جدی‌تر پیگیری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر باید تلاش جدی برای رهایی 4 اسیر دیگر از طریق دستگاه‌های مرتبط صورت گیرد و دستگاه‌های امنیتی، نیروی انتظامی و اطلاعاتی باید این مسئله را پیگیری کنند.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که 4 اسیر دیگر آزاد شوند و دیگر شاهد اتفاقاتی نظیر این نباشیم.

به گزارش تسنیم، علی‌اصغر میرشکاری، معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان دقایقی پیش درباره وضعیت مرزبانان گروگان گرفته شده توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل، اظهار کرد: جمشید دانایی‌فر که تنها سرباز درجه‌دار بین 5 سرباز گروگان گرفته شده بود به شهادت رسیده است و خبر شهادت وی تائید شد.

 

2323

کد N193882

وبگردی