آفتاب
تازه ترین دردسر اشغالگران قدس؛

سفارتخانه‌ های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان تعطیل شد

سفارتخانه‌ های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان تعطیل شد

یک رسانه روسی از تعطیلی سفارتخانه‌ های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان در پی اعتصاب سراسری کارمندان وزارت امور خارجه این رژیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، راشاتودی گزارش داد که اعتصاب سراسری کارمندان وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در اعتراض به حقوق و شرایط کار منجر به تعطیلی سفارتخانه‌ های این رژیم در سراسر جهان شد.

این رسانه روسی در ادامه با اشاره به اعتصاب کارمندان وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در ماههای اخیر نوشت این اعتصاب بالاخره پس از هفت ماه مذاکره در تاریخ چهارم مارس پایان یافت، اما سرانجام در پی رد پیشنهاد وزارت اقتصاد از سوی کارمندان، اعتصابات دوباره ازسرگرفته شد.

راشاتودی در ادامه با اشاره به تاثیر این اعتصابات بر فعالیتهای دیپلماتیک رژیم صهیونیستی و لغو خدمات کنسولی نوشت: این اعتصاب بر فعالیت کارمندان خارجی که برای کار به اسرائیل(مناطق اشغالی 1948) می روند، مهاجران و همچنین سفر مقامات عالیرتبه به تل آویو تاثیر می گذارد.

کارمندان وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه ‌ای با اشاره به شرایط نامساعد حقوق کارمندان و وضعیت دشوار کاری اعلام کردند: امروز برای اولین بار، وزارت امور خارجه تعطیل شده و هیچ فعالیتی تحت اختیارات این وزارتخانه انجام نمی شود.

بر این اساس در پی این اعتصاب، سفر برخی دیپلماتهای اسرائیلی لغو شده و در همین حال سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مکزیک، پاناما و کلمبیا در ماه آتی و همچنین سفر پاپ به تل آویو در ماه مه لغو شده است.

آویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کارمندان وزارت امور خارجه اسرائیل "عقل خو را از دست داده و تصمیم اشتباهی" گرفته اند.

وی افزود: این اقدام هیچ فایده ای ندارد و کارمندان وزارت امور خارجه بیشتر از همه متضرر می شوند. متاسفم که چنین اقدامات غیرمسئولانه ای گریبان مردم را نیز می گیرد.

کد N193430

وبگردی