آفتاب
تحولات آمریکا/

کشته شدن پنج نفر در کلرادو/ استقبال سناتورهای آمریکایی از رویکرد اوباما در قبال ایران

کشته شدن پنج نفر در کلرادو/ استقبال سناتورهای آمریکایی از رویکرد اوباما در قبال ایران

کشته شدن پنج نفر بر اثر سقوط هواپیما در کلرادو و استقبال سناتورهای آمریکایی از رویکرد دوگانه اوباما در قبال ایران از جمله تحولات ایالات متحده به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، راشاتودی از کشته شدن پنج نفر در جریان سقوط یک هواپیمای سبک در یک دریاچه مصنوعی در جنوب غرب ایالت کلرادوی آمریکا خبر داد که از نوع سوکاتا بوده و از فرودگاه شهر برتلسفیل در ایالت اوکلاهما به سوی مونتروز در فاصله 290 کیلومتری جنوب غرب شهر دنفر در ایالت کلرادو در حال پرواز بود.

خبر دیگر اینکه مقامات رسمی ایالت واشنگتن در شمال غرب آمریکا از کشته شدن سه نفر و زخمی شدن هشت فرد دیگر و تخربب شش منزل مسکونی بر اثر رانش زمین و بارش شدید باران در این ایالت خبر دادند.

رویترز نیز از نامه 23 نماینده آمریکایی به باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا با هدف اتخاذ موضع قاطع در قبال برنامه هسته‌ ای ایران همزمان با برگزاری دومین دور مذاکرات هسته‌ ای ایران و گروه 1+5 در وین، پایتخت اتریش خبر داد.

سناتورهای دموکرات و یک سناتور مستقل در نامه خود به اوباما ضمن استقبال از رویکرد دوگانه اوباما در قبال ایران از رئیس جمهوری آمریکا خواستند تا در توافق نهایی با ایران مطمئن شود که ایران قادر به خرید یا ساخت سلاح هسته‌ ای نیست.

کد N193102

وبگردی