آفتاب

فیصل المقداد: جنگ سوریه با تروریسم جنگ برای جولان و فلسطین است

فیصل المقداد: جنگ سوریه با تروریسم جنگ برای جولان و فلسطین است

معاون وزیر خارجه سوریه اعلام کرد سوریه بیش از هر زمان دیگری اطمینان دارد جنگی که امروز علیه تروریسم آغاز کرده جنگ برای جولان و فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه در مقاله‌ای که در روزنامه لبنانی "البناء" منتشر شد اعلام کرد: دولت سوریه امروز بیش از هر زمان دیگری اطمینان دارد جنگی که علیه تروریسم آغاز کرده در حقیقت جنگ برای جولان و فلسطین و جنگ با اسرائیل است.

وی در این مقاله که تحت عنوان "جولان اولویتی برای اسرائیل است" منتشر شد نوشت: اثبات رابطه میان اسرائیل و گروه‌های تروریستی که در سوریه مبارزه می کنند نیازی به دلیل و برهان ندارد و شواهد علنی کاملا حاکی از این است که اسرائیل علنا از طریق مرزها به تروریست‌ها کمک‌های لجستیکی می‌کند و مجروحان آن‌ها را در بیمارستان‌هایش مداوا می‌کند. تا جایی که برخی از رهبران گروه‌های تروریستی به اسرائیل پیشنهاد داده‌اند که حاضرند جولان را به تل‌آویو ببخشند.

وی ادامه داد: ما امروز بیش از هر زمان دیگری مطمئنیم که دست‌های اسرائیل پشت توطئه‌های جهانی که علیه سوریه آغاز شده قرار دارد. چنانچه که ظهور تروریست‌ها در حقیقت عامل اصلی در اجرای طرح جنگی است که اسرائیل علیه سوریه طراحی کرده است.

فیصل مقداد خاطرنشان کرد: با گذشت سه سال از جنگی که علیه سوریه آغاز شده سوریه توانسته به فضل شجاعت‌های ارتش و پایداری ملت دشمنان خود را وادار کند که از پشت پرده بیرون بیایند.

این مسوول سوری خاطرنشان کرد: سوریه لحظه‌ای تردید ندارد که حوادث سه سال گذشته در واقع جنگ جهانی بزرگی بود که قدرت‌ها و توان سوریه را هدف قرار داده بود و ما از آن زمان حتی یک بار هم شک نکرده ایم آنچه در سوریه اتفاق افتاد در حقیقت کشورمان را به خاطر مواضعش در قبال فلسطین هدف قرار داده است. ما امروز اطمینان داریم که دست‌های کشورهای عرب در طرح ویران‌سازی سوریه دخالت دارند.

انتهای پیام

کد N192897

وبگردی