آفتاب

آسوده سفر کنید...

آسوده سفر کنید...

اعطای جوایز ارزنده برای بهترین شعار تبلیغاتی ارسالی از طرف مسافران و کلیه هموطنان، برای آژانس مسافرتی آسوده خیال.

آژانس هوایی آسوده خیال در نظر دارد جهت انتخاب شعار تبلیغاتی خود به بهترین شعار برگزیده ارسالی از طرف مسافران و کلیه هموطنان جایزه ای ارزنده اعطا نماید. لذا علاقه مندان می توانند با پر کردن فرم زیر و ارسال شعار تبلیغاتی خود در قرعه کشی شرکت نمایند. به شعار برگزیده یک دستگاه گوشی SAMSUNG GALAXY  و به یک نفر از تمامی شرکت کنندگان به قید قرعه تور رایگان کیش اعطا می گردد. برای دادن رای به وبسایت مراجعه نمایید.


با توجه به آغاز سال نو و تعطیلات نوروز93 ، همه ساله با اوج گرفتن حجم تقاضا برای سفر و گرم شدن بازار سفر به ویژه سفر های خارجی و تورهای نوروزی در مسیر های دبی ـ ترکیه ـ مالزی ـ هند و قبرس شاهد سرگردانی مسافران نوروزی برای انتخاب آژانس مسافرتی مطمئن و تور مناسب حال خودشان هستیم. در این میان ناهماهنگی بارز موجود در قیمت تورها و افزایش طیف وسیعی ازپرواز ها و هتل ها و همچنین عدم آشنایی کامل و دقیق مسافران با این خدمات انتخاب تور مناسب وآژانس مسافرتی مطمئن را به امری دشوار برای مسافران تبدیل کرده  است. از طرف دیگر با بالا رفتن نرخ ارز در سالهای اخیر و پایین آمدن توان خرید مسافران ، آژانس های مسافرتی به ارائه تورها و خدمات ارزانتر به مشتریان روی آورده اند. 


اما در این میان برخی از آژانس های مسافرتی  به بهانه ارائه تورهای ارزان به ارائه خدمات با کیفیت پایین روی آورده اند که در سالهای اخیر مشکلاتی زیادی را برای مسافران ایجاد کرده است، والبته برخی دیگر از آژانس ها با استفاده از نام تجاری و به بهانه ارائه خدمات خاص و ویژه خدمات مسافرتی مشابه با دیگر آژانس ها را به قیمت های گزاف به مسافران خود ارائه میدهند. در گفت و گو با آژانس مسافرتی آسوده خیال یکی از آژانس ها مسافرتی فعال در زمینه تور های خارجی در تهران ، اخذ اطلاعات دقیق و کامل درباره تور و خدمات تعهد شده در آژانس و ثبت دقیق این اطلاعات در قرار داد فروش تور را یکی از بهترین راه های اطمینان  از دریافت خدمات خوب و کامل میداند.. این آژانس با ارائه خدمات کامل از قبیل خدمات سی آی پی فرودگاهی  و یا ترانسفر رایگان از درب منزل تا فرودگاه همواره سعی بر آن داشته تا خدمات ارزان اما با کیفیت را به هموطنان گرامی ارائه دهد .



کد N192093

وبگردی