آفتاب
افتخاری در گفتگو با مهر:

دولت مکلف به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است/لزوم استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی

دولت مکلف به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است/لزوم استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت مکلف به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است،گفت:مجلس نهاد نظارتی و قانون گذار است و برای این وظیفه خود سوال می ‌پرسد البته مجلس حسن ظن خود را به دولت نشان داده است.

لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر  با تقدیر از عملکرد مجلس شورای اسلامی در  سال 92 اظهار داشت: سال 92 سال مهمی از نظر حضور مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری بود و از این جهت باید خدا را شاکر یود.

این نماینده مجلس گفت: باید در سال جدید به سمت مستحکم تر کردن صنعت و دانشگاه و جلو سازی علم پیش رویم تا در آینده نزدیک بتوانیم نیازهای کشور را به صورت خودکفا برطرف کنیم.

افتخاری با اشاره به سیاسیت های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در پایان سال 92 اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و اجرای قانون بهبود فضای کسب و کار و  تاکید بر بهره روی بالا و اجرای دقیق قوانین که مجلس نظارت قوی داشته باشد کمک  می‌کند به  سمت حمایت  از تولید ملی و گسترش فرهنگ ارزشی پیش برویم.

وی با تاکید بر اینکه دولت وظیفه اجرای قوانین را دارد ادامه داد: ممکن است در تیم دولت اقتصادی دولت افرادی به این سیاست ها اعتقادی نداشته باشند اما دولت مکلف به اجرای این سیاست ها است تا در پرتو آن بتوانیم به حماسه  اقصادی مورد نظر رهبری دست پیدا کنیم.

نماینده مردم تهران درباره تعامل دولت و مجلس در سال 92 و پیش بینی اش از این تعاملات در سال 93 اظهار داشت: مجلس نهاد نظارتی و قانون گذار است و برای این وظیفه خود سوال می ‌پرسد .مجلس حسن ظن خود را به دولت نشان داده است.

وی ادامه داد: در این میان اگر کارت زرد و یا تذکر و سوالی بوده است در راستای عمل به وظیفه نمایندگی بوده است و برای دفاع از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی که خط قرمز مجلس شورای اسلامی است و ذره ای ازآن کوتاه نمی‌آید.

کد N192020

وبگردی