آفتاب
نماینده بروجن مطرح کرد

جاده بروجن – لردگان – خوزستان پر حادثه است

جاده بروجن – لردگان – خوزستان پر حادثه است

یک عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: استاندار پیگیری‌های خوبی را برای رفع چالش‌های استان آغاز کرده است که امیدوارم مشکلات در سطح مدیریت کلان دستگاه‌ها با سرعت و هماهنگی بیشتر حل شود.

امیرعباس سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: مشکلات استان عمدتا در بخش‌های راه‌آهن، راه شوسه، فرودگاه، آب و سرمایه‌گذاری است که البته به دلیل پر حادثه بودن جاده بروجن – لردگان – خوزستان این جاده از عمده مشکلات استان تلقی می‌شود.

نماینده مردم بروجن هشدار داد: درصد زیادی از تلفات جاده‌ای کشور در این جاده اتفاق می‌افتد.

به گفته وی، براساس تفاهم انجام گرفته با استاندار مقرر شد استاندار به همراه اعضای مجمع نمایندگان استان در جلسات مشترک با وزرای دولت شرکت کنند و پروژه‌های استانی و جذب سرمایه‌گذاران به استان به ویژه در پروژه‌های راه و آب در نشست‌های مشترک در دستور کار قرار گیرد.

سلطانی با ابراز تاسف از انجام نشدن پروازهای هوایی از فرودگاه شهرکرد، گفت: امیدوارم پروازهای هوایی توسط ایرلاین‌های دولتی و خصوصی با توجه به حجم مسافرت‌های هوایی از چهارمحال و بختیاری به استان‌های شمال و شمال شرق کشور انجام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در عین حال از بالا بودن تعداد مسافران به مقصد کویت سخن گفت و افزود: تعداد مسافرت‌های هوایی از استان چهارمحال و بختیاری به مقصد کویت به گونه‌ای است که نیاز به فعال کردن پرواز شهرکرد – کویت به شدت احساس می‌شود.

نماینده مردم بروجن تصریح کرد: در حالی که امکان برقراری پروازهای داخلی و خارجی از طریق فرودگاه شهرکرد وجود دارد ولی پروازها از طریق فرودگاه اصفهان انجام می‌شود و این جای تاسف است.

انتهای پیام

کد N191688

وبگردی