آفتاب
مقام معظم رهبری در جمع زائران حرم رضوی:| 154968

اگر ملتی قوی نباشند به او زور گفته و باج میخواهند/ قوی شدن ملت فقط به تسلیحات جنگی نیست

اگر ملتی قوی نباشند به او زور گفته و باج میخواهند/ قوی شدن ملت فقط به تسلیحات جنگی نیست

معنای شرکت وسیع مردم در انتخابات در طول تاریخ انقلاب این است که مردم سالاری دینی در کشور تثبیت شده است و نظام توفیق یافته مردم سالاری در کشور نهادینه کند.

رهبر انقلاب بر لزوم قوی شدن ملت ایران تاکید کرده و گفتند: اگر ملتی قوی نباشد به او زور خواهند گفت، باج گیران عالم از او باج میخواهند، او را زیرپا لگد می‌کنند و به او هجوم و توهین می‌کنند.
به گزارش ایلنا، آیت الله خامنه ای صبح امروز در اولین روز از سال 93 در جمع زائران و مجاوران حرم رضوی گفتند: از خداوند متعال زندگی پربرکت برای همه ایرانیان و مسلمانان سراسر جهان خواستارم و انشالله سال نو، سالی در شأن ملت ایران باشد.
رهبر انقلاب با بیان اینکه در سال ۹۲، حقیقتا حماسه سیاسی اتفاق افتاد، بیان داشتند: در نیمه اول سال، انتخابات ریاست جمهوری و در نیمه دوم، راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق این حماسه سیاسی است.
ایشان خاطرشان کردند: معنای شرکت وسیع مردم در انتخابات در طول تاریخ انقلاب این است که مردم سالاری دینی در کشور تثبیت شده است و نظام توفیق یافته مردم سالاری در کشور نهادینه کند.
آیت الله خامنه ای تاکید کردند: حرف امروز من این است که ملت ایران باید خود را قوی کند. اگر ملتی قوی نباشد به او زور خواهند گفت، باج گیران عالم از او باج می‌خواهند، او را زیرپا لگد می‌کنند و به او هجوم و توهین می‌کنند.
رهبر انقلاب با تاکید براینکه قوی شدن ملت فقط به تسلیحات جنگی نیست، افزودند: سه عنصر اقتصاد، فرهنگ و علم اگر در یک کشور باشند آن کشور قوی می‌شود‬.
این خبر تکمیل می‌شود

کد N191376

وبگردی