آفتاب

نماینده مردم بم: عبور از تندروها نباید در حد شعار بماند

نماینده مردم بم: عبور از تندروها نباید در حد شعار بماند

موسی غضنفرآبادی گفت: در جمهوری اسلامی ایران گروه های سیاسی مختلفی مشغول فعالیت هستند که در هر گروه افراد مختلف معتدل و میانه رو وجود دارد .

موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرآنلاین گفت:  تندروها در گروه های سیاسی مختلف آسیب های فراوانی را به فضای سیاسی کشور و فعالیت گروه های سیای وارد کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین گفت:یکی از موضوعات بسیار مهم این روزها این است که امروز شعارهای مختلفی درباره کنارزدن تندروها مطرح می شود که نباید موضوع عبور از تندروها به شعار دادن ختم شود و باید عملیاتی شود. به نظر بنده گروه های تندرو به ارزش های انقلاب، منویات مقام معظم رهبری، منویات امام(ره) پایبند نیستند و باید از این افراد در فضای سیاسی کشور عبور کرد.

غضنفرآبادی همچنین گفت: البته در این شرایط که بحث عبور از افراط و رسیدن به اعتدال در فضای سیاسی کشور مطرح است برخی نیز به دنبال سو استفاده از واژه تندروی و مقابله با آن دارند. به طوری که ممکن است فردی واقعیات را بیان کند و در برابر تخلفات ایستادگی کند اما وی را تندرو خطاب کنند در صورتی که واقعا اینگونه نیست.

وی افزود: هم اکنون شناسایی ویژگی های تندروها به مردم یک امر ضروری است. تندروها کسانی هستند که به جای این که به معیارها و ارزش ها اهمیت بدهد فراتر از قانون عمل می کند و فراتر از قانون حرف می زند و آنجایی که ارتباطی به آنها ندارد صحبت می کند و برخی سلایق شخصی و دوستی را اعمال می کند.یکی از ویژگی های افراد تندرو عبور از افراد متخصص و با تجربه است که باید در شرایط فعلی از این افراد استفاده شود اما تندروها گاهی اوقات ممکن است این افراد را کنار بزنند و از نزدیکان خود استفاده کنند.

غضنفرآبادی همچنین گفت: هم اکنون فعلا افراط در فضای سیاسی مطرح می شود اما بحث افراط و تفریط در تمام موضوعات و جوانب زندگی انسان باید رعایت شود و اسلام همواره مقابله با افراط و تفریط در تمام جوانب زندگی انسان تاکید دارد و در کشوری که مردم آن مسلمان هستند نباید افراط و تفریط در فضای سیاسی آن حاکم شود.

29295

 

کد N190891

وبگردی