آفتاب
فیاضی در گفت‌وگو با ایسنا:

در سال 92 نگاه دنیا به ایران نسبت به سنوات قبل متفاوت شد

در سال 92 نگاه دنیا به ایران نسبت به سنوات قبل متفاوت شد

نماینده‌ مردم نور ومحمودآباد معتقد است که در سال 92 که شاهد خلق حماسه سیاسی بودیم؛ انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن باعث شد که نگاه دنیا به ما در این سال نسبت به سنوات گذشته متفاوت شود.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) افزود: در انتخابات سال 92 صرف نظر از این‌که نتیجه، انتخاب چه کسی خواهد بود، ما شاهد یک انتخابات آزاد بودیم که مردم در صحنه حضور یافته و مانند همیشه نقش خود را ایفا کردند.

وی تصریح کرد: حتی در 22 بهمن نیز شاهد حضور یکپارچه و باشکوه و بی‌نظیر مردم بودیم که توانست این سال را در نگاه دنیا و نگاه دوستان‌مان سال متفاوتی نسبت به سنوات گذشته کند و به لحاظ سیاسی توفیق چشم‌گیری بود.

وی با اشاره به حوزه‌ اقتصاد نیز گفت: علی‌رغم شعار حماسه‌ اقتصادی ما در این حوزه خیلی موفقیت خوبی نداشتیم و بنده معتقدم که همین رویکردهای اخیر نشان می‌دهد که در حوزه‌ اقتصاد جهش ما ضعیف‌تر بوده است.

نماینده‌ مردم نور ومحمودآباد در مجلس با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ازسوی رهبری گفت: در حوزه‌ اقتصاد با چالش‌های جدی روبرو هستیم و باید بیش از گذشته تلاش کرده و حرکت کنیم. تا به حال در حوزه‌ اقتصاد چشم‌اندازی که در ابتدای سال 92 ترسیم کرده بودیم تحقق نیافت؛ لذا امیدواریم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و نگاه درون‌زا سال 93 سال خوبی برای اقتصاد کشور باشد.

انتهای پیام

کد N190814

وبگردی