آفتاب

برپایی سفره هفت سین قرآنی و فاطمی در بقاع متبرکه شاخص تهران

برپایی سفره هفت سین قرآنی و فاطمی در بقاع متبرکه شاخص تهران

مسئول کمیته اجرایی طرح آرامش بهاری استان تهران از برپایی سفره هفت سین فاطمی‌ در زمان تحویل سال 1393 در جوار بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) حجت‌الاسلام سیدحسین مطهری مسئول کمیته اجرایی طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، گفت: با آغاز سال نو و سرسبزی بهار طبیعت و با توجه به ظرفیت تعطیلات ایام نوروز برای حضور گسترده مسافران در بقاع متبرکه و فراهم آوردن زمینه مناسب برای برقراری ارتباط عمیق بین افراد و فضای روحانی امامزادگان و ایجاد انس با بقاع متبرکه همه ساله برنامه‌های مختلفی تدارک دیده می‌شود.

وی افزود: طرح آرامش بهاری در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع به قطب فرهنگی و به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به زائران در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

مطهری گفت: سفره هفت سین فاطمی‌ در زمان تحویل سال 1393 در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان تهران برپا می شود که این سفره‌ متشکل از هفت لقب از القاب حضرت زهرا(س) است که با حرف سین آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: برگزاری مراسمات ادعیه و دعا و نیایش بعد از تحویل سال و پخش سخنرانی مقام معظم رهبری(مدظله) در بقاع متبرکه و امامزادگان از دیگر برنامه ها است.

انتهای پیام

کد N189865

وبگردی