آفتاب

تاخیر بیش از 15 ساعت پرواز کیش – اهواز

 تاخیر بیش از 15 ساعت پرواز کیش – اهواز

علت این تاخیر فقط نقص فنی اعلام شده است و مسافران تهران - کیش در فرودگاههای تهران، اهواز نیز با این مشکل تاخیر روبرو شدند و به محض رفع نقص فنی به مسافران برای آمدن به فرودگاه خبر داده می شود.

 


مدیرکل فرودگاه جزیره کیش از تاخیر پرواز کیش - اهواز به دلیل عدم پرواز تهران - کیش شرکت هواپیمایی ایرتور خبر داد.
 
محمد باقر قاسم زاده در گفتگو با مهر گفت: پرواز شماره 917 ساعت 8 و 15 دقیقه صبح سه شنبه شرکت ایرتور از تهران به کیش به علت نقص فنی انجام نشد حتی پرواز جایگزین هم به دلیل نقض فنی امکان جابه جایی مسافران از تهران به کیش را نداشت و این باعث شد پرواز مسافران کیش به اهواز با یک تاخیر طولانی روبرو شوند.
 
قاسم زاده گفت: تمامی امکانات خدماتی و پذیرایی از مسافران کیش - اهواز این پرواز انجام شده است و پس از اینکه پرواز جایگزین آنها نیز با نقص فنی روبرو شد مسافران به سمت هتل برای استراحت هدایت شدند و تعدادی از آنها نیز ترجیع دادند فرودگاه را ترک کنند.
 
وی افزود: علت این تاخیر فقط نقص فنی اعلام شده است و مسافران تهران - کیش در فرودگاههای تهران، اهواز نیز با این مشکل تاخیر روبرو شدند و به محض رفع نقص فنی به مسافران برای  آمدن به فرودگاه خبر داده می شود.
 
به گزارش آفتاب به نقل از مهر، پرواز شرکت هوایی ایرتور از تهران به کیش به دلیل نقض فنی انجام نشده و موجب شد تا پروازهای کیش - اهواز و اهواز - تهران که قرار بود با این پرواز انجام شد تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود.
کد N189449

وبگردی