آفتاب
خاموشی:

سازمان تبلیغات در اجرای نقشه مهندسی فرهنگی موثر بوده است

سازمان تبلیغات در اجرای نقشه مهندسی فرهنگی موثر بوده است

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست سالیانه مدیران و کارکنان تبلیغات اسلامی تهران گفت: این مجموعه نهادی موثر و پیشرو در اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور است.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی با اشاره به مقوله فرهنگ و دغدغه‌های مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب، سازمان تبلیغا ت اسلامی را نهادی موثر در اجرای فرامین معظم له و نقشه مهندسی فرهنگی کشور برشمرد.

وی با تبیین سیاست‌های مقاومتی مد نظری مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده فرهنگی و خبره در حوزه فرهنگ که جهت‌ساز و جهت ده مسیر برای همگان است، ضمن اشاره به برخی راهکارها در این زمینه، بر بومی‌سازی فرهنگ کار تاکید کرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه شبکه تبلیغی کشور اهتمام به اموری همچون حرکت در راستای سیاست‌های دولت است، مطابقت امور خود با فرمایشات رهبری و ترویج فرهنگ را کاری ضروری دانست و افزود: تولید سرمایه در جغرافیای ایران اسلامی باید هدف اصلی باشد. همچنین تربیت جوانان به عنوان نیروی انسانی مفید و تاکید بر اجتناب از تنبلی در بین اقشار جامعه هدف ماست.

خاموشی در همین راستا اظهار کرد: جمهوری اسلامی در بحث اقتصاد مقاومتی راهی جز فکر و تکیه بر نیروی داخلی ندارد و اگر قرار باشد چشم مسئولان به خارج از کشور باشد، به نتیجه نخواهیم رسید.

وی گفت: با وجود نعمت‌های بی‌شمار خدادادی موجود در کشور از جمله زمین های مستعد، معادن و ... باید 70 میلیون حرکت کنند، کار کنند تا به این نتیجه برسیم که مصرف کمتر از سرمایه باشد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود به اقدامات مفید فرهنگی انجام شده توسط سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: انتشار کتاب‌های فاخر در حوزه انقلاب و دفاع مقدس و تولید کلیپ‌های مذهبی برای پخش در رسانه ملی انجام شده و خواستار بهره‌برداری همگان از سایت‌های ویکی فقه و icnc (مطالعه کتابخانه‌ای) هستیم.

انتهای پیام

کد N188366

وبگردی