آفتاب
یک فعال دانشجویی دانشگاه آزاد:

امسال مردم به بلوغ سیاسی رسیدند/93 در مسیر درستی خواهد بود

امسال مردم به بلوغ سیاسی رسیدند/93 در مسیر درستی خواهد بود

یک عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب گفت: حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مرحله ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری، رد صلاحیت ایشان و حمایت‌هایشان از انتخابات موجب ایجاد موج نشاط میان مردم شد.

مهرسا سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: شرایط سیاسی کشور در سال 92 به فردی نیاز داشت که امتحان پس داده باشد و بتواند شرایط اقتصادی را سامان بخشد. با توجه به حمایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از آقای روحانی و انصراف آقای عارف، مردم به آقای روحانی رأی دادند و ایشان را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کردند.

این فعال دانشجویی همچنین با اشاره به شعار سال 92 گفت: با حضور پر شور مردم در انتخابات و شرایط ایجاد شده در فضای سیاسی پر شور مردم در انتخابات و شرایط ایجاد شده در فضای سیاسی می‌توان گفت حماسه مدنظر رهبر معظم انقلاب تحقق یافت.

وی با بیان اینکه "سال 92، سال بلوغ سیاسی مردم ایران بود"، افزود: در صد سال اخیر و از جنبش تنباکو آرمان‌های بیان شده از طرف مردم و سیاسیون، با آن چیزی که به انجام می‌رسید بسیار متفاوت بود اما در سال 92 در واقع مردم به یک بلوغ سیاسی رسیدند و حالا می‌دانند برای رسیدن به هدف، حتی قدم‌های کوچک لازم است.

سلطانی با بیان اینکه "سال 93 در مسیر درستی قرار خواهد داشت"، گفت: نباید تفاوت فضای آشکاری را در سال 93 انتظار داشت چراکه رسیدن به دموکراسی نیازمند گام‌های کوچک است اما سال آینده در مسیر درستی قرار می‌گیرد و سال‌ها بعد نتیجه این قدم‌های کوچک را درک خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N188085

وبگردی