آفتاب
آخرین تلاش‌ها برای آزادی سربازان ربوده شده از زبان وزیر کشور

ان‌شاءالله شاهد خبرهای خوش درباره پنج مرزبان ایرانی خواهیم بود

ان‌شاءالله شاهد خبرهای خوش درباره پنج مرزبان ایرانی خواهیم بود

وزیر کشور گفت: در بحث آزادی سربازان ربوده شده شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که ان‌شاءالله شاهد خبرهای خوش در این باره خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در یک نشست خبری درباره آخرین فعالیت‌ها و تلاش در راستای بحث آزادی پنج مرزبان ایرانی، اظهار کرد: ما این سربازان را مثل فرزندان خود می‌دانیم و حسمان هم این است که جزو خانواده آنها هستیم؛ بنابراین تمام فعالیت‌هایی را که برای آزادی آنها لازم بوده انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه "از جمله فعالیت‌ها در این زمینه، فعالیت‌های دیپلماتیک و رسانه‌ای بوده است"، گفت: همچنین فعالیت‌های امنیتی، نظامی و انتظامی نیز مورد توجه قرار گرفته است، ضمن اینکه مذاکرات مستقیمی نیز با افراد صاحب نفوذ در پاکستان انجام شده و امیدواریم مجموعه این اقدامات نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

وزیر کشور همچنین خاطرنشان کرد: آن‌ها ابتدا بحث گروگان‌گیری را کتمان می‌کردند ولی ما به آنها گفتیم تمام آدرس‌ها و مشخصات و ردها را داریم.

رحمانی فضلی در ادامه اظهار کرد: همه مسئولان کشور در هر شرایطی پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند و به نظر می‌رسد شرایط به‌گونه‌ای در حال پیشروی است که ان‌شاءالله شاهد خبرهای خوش در این باره خواهیم بود.

وی با بیان اینکه "ورود سازمان‌های بین‌المللی نسبت به این موضوع از جمله وظایف آنها قلمداد می‌شود"، درباره راه‌اندازی کمپین‌ها در این باره گفت: لازم نیست ما چیزی بگوییم. آنها که مدعی حقوق بشر هستند باید زودتر از این وارد بحث می‌شدند. ولی ما تا امروز حرکت و فعالیتی از جانب آنها ندیده‌ایم.

ادامه دارد...

کد N188080

وبگردی