آفتاب

نگرانی ارتش صهیونیستی از قدرت رزمی حزب الله لبنان و یک ادعا

نگرانی ارتش صهیونیستی از قدرت رزمی حزب الله لبنان و یک ادعا

بیروت – ایرنا – ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که نیروهای « حزب الله» جمعه گذشته با نفوذ به عمق چند صد متری فلسطین اشغالی موفق شدند در مسیر حرکت خودروهای نظامی آن بمب گذاری کرده و به خاک لبنان بازگردند.

به گزارش ایرنا در این ادعای ارتش صهیونیستی که آن را پایگاه اطلاع رسانی صهیونیستی « واللا» منتشر کرده ، آمده است که رزمندگان حزب الله جمعه گذشته در جنوب لبنان با عبور از مرز موسوم به « خط آبی» داخل فلسطین اشغالی شده و 2 بمب در منطقه کشتزارهای اشغالی شبعا کار گذاشته و به خاک لبنان بازگشته اند.

خط مرزی که نیروهای کلاه آبی صلحبان سازمان ملل متحد بین لبنان و فلسطین اشغالی ترسیم کرده اند به خط آبی معروف است.

این پایگاه صهیونیستی افزود که تحقیقات صورت گرفته بدنبال انفجار در مسیر گشتی ارتش صهیونیستی نشان داد که رزمندگان حزب الله موفق به نفوذ در خاک فلسطین اشغالی درعمق چند صدمتری شده اند.

این گشتی صهیونیستی یک جیپ نظامی حامل معاون فرمانده یک گروهان نظامی بوده که سرگرم بازدید از پایگاه های ارتش صهیونیستی در منطقه بوده است.

یک منبع امنیتی صهیونیستی اعلام کرده که تحقیقات در این زمینه هنوز تمام نشده است.

این پایگاه صهیونیستی به نقل از مقامات نظامی ارشد صهیونیستی نوشت که این اقدام حزب الله پیامی به صهیونیست ها مبنی بر توانایی مقاومت برای اقدام در هر زمان و مکانی است.

منابع خبری جمعه گذشته اعلام کردند که با انفجار2بمب کارگذاشته در مسیر یک گشتی صهیونیستی در کشتزارهای اشغالی شبعای لبنان ، چند نظامی صهیونیست زخمی شدند و ارتش این رژیم با توپخانه برخی شهرهای لبنانی در جنوب این کشور را هدف قرار داد.

حزب الله لبنان تاکنون در باره این ادعا واکنشی نشان نداده است اما یک گروه تروریستی تکفیری که خود را « دولت اسلامی در عراق و شام »(داعش) می خواند، اعلام کرد که مبادرت به کارگذاشتن بمب ها در مسیر گشتی ارتش صهیونیستی کرده است.

کارشناسان نظامی با اشاره به آزادسازی شهر یبرود تاکید دارند که رژیم صهیونیستی همواره نگران تحقق وعده های مقاومت در داخل و خارج فلسطین اشغالی بوده و مجبور هستند در حالت آماده باش کامل بسر ببرند.

خاورم ** 1324
کد N187469

وبگردی