آفتاب

نماینده ملایر در مجلس: دولت مواظب دسیسه های دشمنان خارجی و داخلی باشد

نماینده ملایر در مجلس: دولت مواظب دسیسه های دشمنان خارجی و داخلی باشد

تهران - ایرنا- «احمد آریایی نژاد» نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبینی و ساده لوحی است که به طرف مقابل اعتماد کنیم و همه پل های پشت سر خود را خراب کنیم، گفت: دولت دولت باید مواظب دسیسه های دشمنان خارجی و داخلی باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، این نماینده مجلس نهم در نطق میان دستور خود در آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال 92 اظهار داشت: معنی تکرار «گزینه های روی میز» این است که دولت ها برای دنیای استکبار تفاوت ندارند و همه برای دنیای استکبار غیر قابل اعتماد هستند؛ دیوار بی اعتمادی وجود دارد و مراقب باشیم دنیای استکبار حیله گر است.

آریایی نژاد به عملکرد کشورهایی چون آلمان، روسیه ، آمریکا و انگلیس در دوران جنگ تحمیلی پرداخت و یادآور شد: در آن دوران، آلمان با اهدای سلاح شیمیایی، فرانسه هواپیمای میراژ، انگلیس اهدای تانک و سلاح و شوروی و آمریکا با رویکردهای دیگر به دشمنی پرداختند.

به گفته وی، ما باید به دنبال رعایت حقوق بشر اسلامی باشیم وگرنه دشمن هیچگاه از ما راضی نمی شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به دولت هشدار می دهیم که عناصر فتنه در بدنه آن نفوذ نکنند؛ اگر اقدام عاجلانه ای نشود و نفوذی ها پالایش نشوند، مردم پیگیر خواهند بود و آنان را نخواهند بخشید.

آریایی نژاد درباره برخی دیدارهای کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اظهار داشت: بازدید دیپلمات ها دزدکی نیست، برنامه ریزی شده بود. عناصر منفعل و خود فروش داخلی با آنها همکاری می کنند که باید رسیدگی شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی درباره اقتصاد مقاومتی نیز اظهار داشت: باید به مواری همچون تولید محصولات با کیفیت داخلی بدون وابستگی به بیگانه و فرهنگ مصرف اهمیت داده شود.

آریایی نژاد اظهار داشت: قبح واریز کردن ثروت ملت به جیب کارگر بیگانه و اهمیت به کارگر ایرانی و فکر و تولید ملی باید لحاظ شود. اجازه تبلیغ اجناس خارجی نباید صادر شود و در عوض، به تولید ملی و محصولات داخلی اهتمام شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خواهان توجه به اختراعات داخلی، اهتمام به راهبردهای اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب و اجرای راهکارهای اقتصاد مقاومتی شد و گفت: به جایی برسیم که دشمن از تحریم ما بیش از ما متضرر گردد.

آریایی نژاد افزود: در بخش درمان و بهداشت و بیمه، اتکا به طب سنتی و گیاهی و احیای آن لحاظ شود؛ البته موضوع پیشگیری قبل از درمان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد به بهداشت مناطق دوردست و محروم اهمیت داده شود تا مردم آسیب پذیر این نقاط برای درمان به شهرهای بزرگ مراجعه نکنند.

نماینده مردم ملایر به بیمه تامین اجتماعی هم اشاره کرد و گفت: بیمه تامین اجتماعی مطابق اصل 29 قانون اساسی حقی همگانی است و در این راستا مجلس و دولت باید تلاش کنند تا اگر کسی خواست از یارانه بیمه شود، به وی کمک صورت گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه خواهان یکسان سازی بیمه ها، قطع نشدن یارانه های خانواده های محکومین مالی، شفاف شدن موضوع استخدامی ها، توجه به رزمندگان و ایثارگران، محاکمه سران مفاسد اقتصادی و توجه به مناطق محروم شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت: پیروزی کشتی گیران ایران را در «کشور کفر» تبریک می گویم.

سیام**7261**1572
کد N186898

وبگردی