آفتاب
نماینده مردم ملایر:

دولت مواظب دسیسه‌های دشمنان باشد

دولت مواظب دسیسه‌های دشمنان باشد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ملاقات دیپلمات‌های اروپایی با سران فتنه دزدانه نبود بلکه برنامه‌ریزی شده بود. عناصر خودفروش داخلی با آنها همکاری می‌کنند و لازم است که به این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز(دوشنبه) مجلس خاطر نشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی دستاورد میلیون‌ها انسان ارجمند و هزاران شهید جاوید است، بنابراین اگر رمز پیروزی انقلاب وحدت، ایمان و اتکا به خدا بود، هم اینک برای ادامه و پیشرفت آن نیاز به وحدت، ایمان، بصیرت، استقامت و ایستادگی بر اصول و مبانی انقلاب و اصلاح انحرافات از اصول است.

وی ادامه داد: ذات اسلام استکبارستیز و ذات دنیای استکبار ظلم است، گفت‌وگو بین این دو معنا ندارد، از این‌ رو خوش‌بینی‌ است که به طرف مقابل اعتماد کنیم و همه پل‌های پشت سر خود را خراب کنیم.

آریایی‌نژاد افزود: به دولت هشدار می‌دهیم مواظب دسیسه‌های دشمنان باشد و می‌گویم که معنی تکرار مکررات گزینه‌های روی میز این است که دولت‌ها برای دنیای استکبار تفاوتی ندارد و همه برای دنیای استکبار غیرقابل اعتماد هستند.

وی تاکید کرد: گر یادمان رفته که در دفاع مقدس چگونه عمل کردند، آلمان سلاح شیمیایی، فرانسه هواپیمایی میراژ، انگلیس تانک و سلاح در اختیار صدام قرار دادند و حمایت‌های شوروی سابق و آمریکا نیز که جای خود دارد. ما باید به دنبال رعایت حقوق بشر اسلامی باشیم که در غیر این صورت دشمن هیچ گاه از ما راضی نخواهد شد.

نماینده مردم ملایر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نفوذ برخی در داخل دولت گفت: به دولت هشدار می‌دهیم که عناصر فتنه در بدنه آن نفوذ نکند و اگر اقدام عاجلی در این زمینه صورت نگیرد و نفوذی‌ها پالایش نشوند، مردم موضوع را پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی باید تولید محصولات با کیفیت داخلی توجه شود گفت: در غیر این صورت کشور به بیگانه وابستگی پیدا می‌کند و باید مورد توجه جدی قرار گیرد، فرهنگ مصرف تولیدات داخلی ارزش دانسته شود، قبح ریختن ثروت ملت به جیب کارمند و کارگر بیگانه و حسن اهمیت به کار، کارگر و کارمند ایرانی و فکر و تولید ملی مرتب گوشزد شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: باید اجازه تبلیغ اجناس خارجی داده نشود و از استفاده از اسامی بیگانه پرهیز شود، و همچنین به شرکت‌های تولید دانش‌بنیان و نیز صیانت و سلامت ثبت اختراعات و ابتکارات اهمیت داده شود.

وی ادامه داد: محل هزینه وام‌های اعطایی بانک‌ها به افراد گروه‌ها رصد شود تا در جای غیر از مورد در نظر گرفته شده هزینه نشود و همه به دنبال نقشه راهی مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری و ایفای نقش حداکثری در این زمینه باشیم و به جایی برسیم که دشمن از تحریم ما بیش از ما متضرر شود.

آرایی‌نژاد در ادامه گفت: باید به فکر سالمندان و افتادگان و خانواده‌های محرومان باشیم؛ نه فقط به فکر مسئولان و وزیران پیر و از کار افتاده، باید در مورد یکسان‌سازی بیمه‌ها اقدام فوری شود، یارانه خانواده‌های محکومان مالی قطع نشود تا با این کار مصیبتی به مصیبت‌های آنها اضافه شود.

وی خاطر نشان کرد: استخدام‌ها باید به صورت شفاف انجام شود. چه دلیلی برای پنهان‌کاری‌ تمام دستگاه‌های غیر امنیتی در این باره وجود دارد؟ اگر فرزند مسئولان جویای کار باشد، باز هم اینگونه عمل می‌کنیم، در محاکمه سلاطین مفسد اقتصادی و امنیتی تعجیل کنیم که مایه عبرت شود.

نماینده مردم ملایر در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش اشاره کرد و از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.

انتهای پیام

کد N186402

وبگردی