آفتاب
در جریان بازدید از شهر استراتژیک یبرود؛

وزیر دفاع سوریه: پیروزی بزرگ در راه است

وزیر دفاع سوریه: پیروزی بزرگ در راه است

به دنبال پیروزی‌های ارتش سوریه در دمشق و سلطه مجدد بر شهر استراتژیک یبرود، وزیر دفاع سوریه ضمن هدیه کردن این پیروزی به بشار اسد و ملت سوریه تاکید کرد: به زودی امنیت و آرامش را به تمامی خاک سوریه باز می‌گردانیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری سوریه نیوز، در پی موفقیت ارتش سوریه در بازپس کیری شهر استراتژیک یبرود در ریف دمشق، فهد جاسم الفریج، وزیر دفاع سوریه به همراه چند تن از فرماندهان سوری عالی رتبه ضمن بازدید از شهر یبرود از روحیه معنوی و والای نیروهای ارتش در دفاع از کشور و شهروندان قدردانی کرد.

وی ضمن ابلاغ تحیت‌ و قدردانی‌های بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه به نیروهای مسلح و ارتش، گفت: ما پس از یک پیروزی، پیروزی دیگری را رقم می‌زنیم. اما باید بگویم پیروزی بزرگ در راه است و به امید خدا امنیت و صلح را به خاک سوریه باز می‌گردانیم و کشور خود را از گروه‌های تروریستی پاکسازی می‌کنیم.

وی ضمن هدیه کردن این پیروزی بزرگ به بشار اسد و مردم سوریه، خاطرنشان کرد: سوریه با نابودی تمامی تروریست‌ها به زودی پیروزی خواهد شد. هر چه امکانات توطئه‌گران بیشتر باشد تصمیم و اراده ما از آنها بزرگتر است و ما پیروزی بزرگی را محقق خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N185592

وبگردی