آفتاب

کمک میلیاردی بنیاد تعاون به خانواده زندانیان در آستانه عید نوروز

کمک میلیاردی بنیاد تعاون به خانواده زندانیان در آستانه عید نوروز

مدیرعامل بنیاد تعاون زندان‌های سراسر کشور گفت: یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای کمک به خانواده‌های زندانیان از طریق انجمن‌های حمایت از زندانیان اختصاص یافت.

رحیم مطهرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: از پنجم فروردین‌ماه مددجویان فعالیت‌های خود را در کارگاه‌های حرفه‌آموزی شروع می‌کنند. البته با توجه به مرخصی‌های اعطا شده به زندانیان از پانزدهم فروردین‌ماه به طور صددرصد مددجویان مشغول به کار می‌شوند.

وی با اشاره به مشکل اشتغال زندانیان بعد از آزادی از زندان تصریح کرد: متاسفانه زندانیان بعد از آزادی با مشکل نبود شغل در جامعه مواجه می‌شوند و هدف ما از ایجاد چنین کارگاه‌ها، آموختن حرفه‌های مختلف به مددجویان است تا بعد از آزادی کمتر با مشکل اشتغال در جامعه مواجه شوند. البته باید گفت که مردم عزیز ما نیز باید به زندانیان اعتماد کنند.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندان‌های سراسر کشور در مورد کمک این بنیاد به خانواده‌های زندانیان گفت: ما به مناسبت عید نوروز یک میلیارد و 600 میلیون تومان به خانواده‌های زندانیان در سراسر کشور از طریق انجمن‌های حمایت از زندانیان کمک کردیم که البته این کمک‌های ما از ایام دهه فجر آغاز و تا الان نیز ادامه دارد.

مطهرنژاد در مورد لوگوی بنیاد تعاون گفت: هدف ما در واقع با طراحی این لوگو ثبت محصولات تولیدی بنیاد تعاون است و ما از این پس محصولاتمان با نام «حامی» وارد بازار خواهد شد؛ زیرا ما محصولات متنوعی مانند فرش، مبل، کیف، پوشاک و ... را تولید می‌کنیم و از این پس نیز «حامی» لوگوی تولیداتمان خواهد بود.

وی در مورد جشن آزادی زندانیان استان البرز که روز گذشته برگزار شده بود، گفت: خیرین استان البرز با برگزاری جشن آزادی، 35 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این استان را در آستانه سال 93 به آغوش خانواده‌هایشان بازگرداندند.

انتهای پیام

کد N185512

وبگردی