آفتاب
یک فعال دانشجویی:

توجه به حاشیه‌ها، از آفات دولت قبل بود/این دولت از حواشی دوری کند

توجه به حاشیه‌ها، از آفات دولت قبل بود/این دولت از حواشی دوری کند

دبیرکل سازمان انجمن‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی (سادا) با اشاره به شرایط سیاسی کشور در سال 92 گفت: انتخابات و روی کار آمدن دولت جدید موجب ایجاد نشاط سیاسی در کشور شد.

حامل دلفاردی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: تکلیف سال 92 با نامگذاری رهبر معظم انقلاب بر روی آن مشخص شد. به دلیل وضعیت اقتصادی کشور و نیاز به بازنگری در آن و همچنین انتخابات پیش روی ریاست جمهوری، سال 92 سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گرفت.

وی انتخابات اخیر را موجب تحقق حماسه سیاسی دانست و افزود: بعد از سال 88 و اتفاقاتی که افتاد، دشمنان سعی داشتند از فضای کشور استفاده کنند و نگذارند انتخابات 24 خرداد پرشور شود اما دیدیم که با بیانات رهبری و حضور مردم انتخابات در حالی که همه مخالفان به دنبال خراب کردن آن بودند، بسیار پرشور برگزار شد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: انتخابات و حضور دولت جدید موجب ایجاد شادابی و نشاط سیاسی شد اما روی کار آمدن دولت جدید نیز مسائلی را به همراه داشت که این نشاط را افزایش داد؛ مانند مذاکرات تیم مذاکره‌کننده جدید که پشتیبانی رهبری را نیز به همراه داشت.

دلفاردی همچنین با بیان اینکه "از دولت می‌خواهیم از حاشیه‌ها دوری کند"، گفت: یکی از آفات دولت قبل توجه به حاشیه‌ها بود. تازگی نیز برخی حواشی خطرناک اطراف دولت را گرفته است و اگر آن کنترل نشود و از بین نرود خطر زیادی دارد. دانشجویان بیم دارند که اگر حاشیه اطراف دولت بوجود بیاید، در سال 93 به جای دولت خدمتگزار، دولت پاسخگو به حاشیه‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام

کد N185468

وبگردی